|
1 |
1. Dönem işlenmiş olan yabancı dil öğretim yönetmlerinin genel tekrarı
|
|
2 |
Tarihsel sürç içerisinde görsel-işitsel yöntemin oluşum nedenleri.
|
|
3 |
Ders kitapları örneğinde görsel-işitsel yöntem ve uygulama örnekleri. Görsel - işitsel yöntemin eleştirisi.
|
|
4 |
Tarihsel süreç içinde eklektik yöntemin oluşum nedenleri.
|
|
5 |
Ders kitapları örneğinde eklektik yöntem ve uygulama örnekleri
|
|
6 |
Eklektik yöntemin eleştirisi.
|
|
7 |
Eklektik yöntemin alıştırma modelinin incelenmesi
|
|
8 |
Tarihsel süreç içinde iletişimsel-işlevsel yöntemin oluşum nedenleri.
|
|
9 |
Ders kitapları örneğinde iletişimsel-işlevsel yöntem ve uygulama örnekleri
|
|
10 |
İletişimsel-işlevsel yöntemde pragmatik ve pedagojik yönelim.
|
|
11 |
Kültürler arası yöntem.
|
|
12 |
Ders kitapları örneğinde kültürler arası yöntem ve uygulama örnekleri.
|
|
13 |
Örnek ders
|
|
14 |
Yöntemlere genel bakış ve birbirleriyle karşılaştırma
|
|
15 |
-
|
|
16 |
-
|
|
17 |
-
|
|
18 |
-
|
|
19 |
-
|
|
20 |
-
|