Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
DİNLEME İkinci Düzey İBR 202 4 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkce
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı ELHAN ALLAHVERDİYEV
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze
Dersin Amacı İbranice öğrenirken görsel ve işitsel materyallerden yararlanarak temel dinleme alıştırmaları yapılmaktadır.
Dersin Tanımı Temel seviyede İbranice dinleme ve dinlenenleri anlama becerisini kazandırmak

Dersin İçeriği
1 Sikha 1-2
2 Sikha 3-4
3 Sikha 5-6
4 Sikha 7-8
5 Sikha 9-10
6 Sikha 11-12
7 Sikha 13-14
8 Ara sınav
9 Sikha 15-16
10 Sikha 17-18
11 Sikha 19-20
12 Sikha 21-22
13 Sikha 23-24
14 Sikha 25-26
15 Final
16 -
17 -
18 -
19 -
20 -

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Temel dilbiligisi kalıpları edinimi
2 Doğru telaffuz yeteneği kazanır
3 Kelime hazinesi gelişir.
4 Kelimeleri kavrama
5 İbranice telaffuzunu geliştirir ve akıcı okur.
6 ---
7 ---
8 ---
9 ---
10 ---

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Beslenme ve Diyetetik alanıyla ilgili kanıta dayalı güncel bilgiler ve teknolojik araç gereçler konusunda bilgi sahibi olma.
2 Uzmanlık düzeyinde bireysel veya disiplinler arası yaptığı bilimsel çalışmaların verilerini yorumlama, analiz etme ve raporlama bilgisine sahip olma.
3 Beslenme ve Diyetetik alanıyla ilgili edindiği bilgileri kullanarak yeni bilgiler oluşturmak için gereken teknolojik donanımları kullanarak bilimsel araştırmalar yapabilme.
4 Bilimsel araştırmaların analizi için doğru istatistiksel yöntemleri kullanabilme.
5 Beslenme ve Diyetetik alanıyla ilgili çalışmaları bağımsız ya da ekip olarak gerçekleştirerek bilimsel makaleleri ulusal düzeyde yayınlayabilme ve / veya sunabilme.
6 Yaşam boyu öğrenme ilkelerini benimseyerek kendini güncelleyebilme.
7 Beslenme ve Diyetetik alanında veya dışındaki birey ya da gruplarla sözlü veya yazılı iletişime geçerek kalite süreçlerine uyarak, güncel bilimsel gelişmeleri tartışabilme, paylaşabilme.
8 Etik ilkeler doğrultusunda bilimsel bilgileri toplar, yorumlar, birey ve toplumu gözeterek, ulusal ve uluslararası beslenme plan ve politikalarına yön verecek çalışmalara katkıda bulunabilme, yürütebilme, yönetebilme, değerlendirebilme.
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 20 4 80
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 20 2 40
Ödevler 2 1 2
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     126
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Edna Lauden, Liora Weinbach ''Everyday Hebrew Dialogues''
Yardımcı Kaynaklar --

Ders İle İlgili Dosyalar