|
1 |
Beden eğitimi ve spor alanının belli başlı kavramlarını, varsayımlarını, tartışmalarını, araştırma ve inceleme yöntemlerini kullanır.
|
|
|
2 |
Beden eğitimi ve spor öğretimine uygun planlama yapar.
|
|
|
3 |
Beden eğitimi ve spor öğretiminde planları uygular.
|
|
|
4 |
Beden eğitimi ve spor öğretiminde özel gereksinimli öğrencilere yönelik planlamalar yapar.
|
|
|
5 |
Beden eğitimi ve spor alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
|
|
|
6 |
Alanı ile ilgili bilgi ve düşüncelerini akıcı ve anlaşılır şekilde ifade eder.
|
|
|
7 |
Fiziksel aktivite ve sağlık ile ilgili güncel bilgileri analiz eder.
|
|
|
8 |
Beden eğitimi ve spor alanındaki araştırma yöntem ve tekniklerini kullanır.
|
|
|
9 |
Beden eğitiminde kullanılan ölçme ve değerlendirme yöntemlerini kullanır.
|
|
|
10 |
Öğretmenlik mesleği ile ilgili kavramları analiz eder.
|
|
|
11 |
Öğrencilerin bilişsel, duyuşsal ve psikomotor gelişimlerine yönelik yaptığı ölçme değerlendirme sonuçlarını analiz edebilme ve öğrencilere gerekli geri bildirimleri sağlayabilir.
|
|
|
12 |
Öğrencilerin aktif biçimde ders katıldığı, anlamlı ve kalıcı öğrenmenin oluştuğu, öğrencinin kendini güvende hissettiği bir öğrenme ortamı oluşturabilme için gerekli olan birey ve grup yönetimi ilke ve stratejilerini uygulayabilir
|
|
|
13 |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurar
|
|
|
14 |
Alanıyla ilgili genel kültür bilgisine yönelik konuları bilir.
|
|
|
15 |
Öğretmenlik mesleği için geçerli olan etik kurallara her zaman uygun davranabilir.
|
|
|
16 |
Toplumda spor kültürünün oluşturulması, farklı sporların tanıtılması ve spora katılımın yaygınlaştırılması için geçerli stratejiler geliştirebilir.
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
|
25 |
|
|
|
26 |
|
|
|
27 |
|
|
|
28 |
|
|
|
29 |
|
|
|
30 |
|
|
|
31 |
|
|
|
32 |
|
|
|
33 |
|
|
|
34 |
|
|
|
35 |
|
|
|
36 |
|
|
|
37 |
|
|
|
38 |
|
|
|
39 |
|
|
|
40 |
|
|
|
41 |
|
|
|
42 |
|
|
|
43 |
|
|
|
44 |
|
|
|
45 |
|
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |