|
1 |
Özel Öğretim Yöntemleri (Dünü-Bugünü)
|
|
2 |
Yöntem Değişikliği İhtiyacı ve Nasıl Bir Din Öğretimi
|
|
3 |
İlk ve Ortaöğretim DKAB Programlarının (Siyer ve K.Kerim dahil), İHL Ortaokul Arapça programlarının İncelenmesi: Amaçları, İlkeleri İçerik, Eğitim Durumları ve Ölçme-Değerlendirme
|
|
4 |
Ders kitaplarının ve kılavuz kitapların incelenmesi ve din öğretiminde hedef ve davranış yazarken dikkat edilecek ilkeler hususlar
|
|
5 |
Din öğretiminde bilişsel alanla ilgili hedef ve davranış yazma çalışmaları
|
|
6 |
Din öğretiminde duyuşsal alanla ilgili hedef ve davranış yazma çalışmaları
|
|
7 |
Din öğretiminde bilişsel alanla ilgili hedef ve davranış yazma çalışmaları
|
|
8 |
Din öğretiminde duyuşsal alanla ilgili hedef ve davranış yazma çalışmaları
|
|
9 |
Din öğretiminde devinişsel alanla ilgili hedef ve davranış yazma çalışmaları
|
|
10 |
Din Öğretiminde Sunuş Stratejisi ve uygulama çalışması – Anlatım Yöntemi
|
|
11 |
Din Öğretiminde Buluş Stratejisi ve uygulama çalışması.Araştırma inceleme ve probleme dayalı öğretim stratejileri
|
|
12 |
Din Öğretiminde Soru – Cevap Yöntemi ve uygulama çalışmaları
|
|
13 |
Din Öğretiminde Grup Çalışması – İşbirlikçi Öğretim Yöntemi ve Uygulama Çalışmaları
|
|
14 |
Din Öğretiminde Tartışma Yöntemi ve uygulama çalışmaları
|
|
15 |
Oyun Yöntem ve Tekniklerini Uygulama Çalışmaları
|
|
16 |
Gösterip Yaptırma Yöntemi Uygulama Çalışmaları (Devinişsel Beceri Öğretimi)
|
|
17 |
Din öğretiminde Ayet ve hadislerden yararlanma teknikleri
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|