Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
ÇOCUKLARA İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ İkinci Düzey ELAN357 5 6.00 6.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili İngilizce
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Doç. Dr. Melih Karakuzu Öğr. Gör. Pelin İrgin Öğr. Gör. Nilgün Karsan
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
Dersin Amacı Bu ders öğrencilere, küçük çocuklara İngilizce öğretmek için gerekli teorik ve pratik bilgiyi kazandırmayı amaçlar.
Dersin Tanımı -

Dersin İçeriği
1 Yabancı dil öğrenen çocuklar
2 Task ve aktivitelerle dil öğrenimi
3 Konuşma dilini öğrenme
4 Kelime öğrenimi
5 Dilbilgisi öğrenimi
6 Okur yazarlık becerilerinin öğrenilmesi
7 Vize
8 Hikayeler yoluyla öğrenme
9 Tema-bazlı öğretim ve öğrenme
10 Dil seçimi ve dil öğrenimi
11 Değerlendirme ve dil öğrenimi
12 Çocuklara dil öğretimi ile ilgili konular
13 Öğrenci sunumları
14 Öğrenci sunumları
15 Final sınavı
16 -
17 -
18 -
19 -
20 -

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Küçük yaştaki öğrencilerin bilişsel ve kişisel özellikleri hakkkında farkındalık kazanırlar
2 Küçük yaştaki öğrenciler için tasklar planlayıp,hazırlayıp uygulayabilirler.
3 küçük öğrencilere dört dil becerisini etkin bir şekilde öğretebilirler.
4 Çocukların dil öğreniminin ölçülmesi ile ilgili temel konu ve prensiplere hakimdiler.
5 Sınıf içi aktivitelerinin etkin kullanımı ile çocuklara öğrenme fırsatları oluştururlar.
6 Küçük yaştaki öğrenciler için materyal ve aktiviteler düzenleyebilirler.
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2 veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3 Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4 Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5 Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6 Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7 veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8 veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9 veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 7 4 28
Ödevler 2 6 12
Sunum / Seminer hazırlama 2 4 8
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 4 4 16
Ara sınavlar 1 3 3
Proje (Yarıyıl ödevi) 2 6 12
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 2 3 6
Yarıyıl sonu sınavı 1 3 3
Araştırma 2 4 8
Toplam iş yükü     152
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 25
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 15
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Cameron, L. (2005). Teaching Languages to Young Learner.Cambridge University Press.
Yardımcı Kaynaklar Linse, T. C. (2005). Practical English Language Teaching: Young Learners. McGraw Hill: NY.

Ders İle İlgili Dosyalar