|
1 |
İşletmenin tanımı, temel kavramlar, ekonomik bir birim olarak işletme,
|
|
2 |
İşletmelerin sınıflandırılması: ekonomik, sermaye, hukuki yapı ve iç ve dış paydaş ilişkileri,
|
|
3 |
Hukuki açıdan işletmeler, türlerine göre işletmeler, özel işletmeler, kamu işletmeleri,
|
|
4 |
İşletme büyüklüğü, işletmeleri etkileyen faktörler, kapasite, küçük ve orta ölçekli işletmeler,
|
|
5 |
İşletmelerin kuruluş ve fizibilite çalışmaları, ekonomik, teknik ve finansal etütlerin yapılması,
|
|
6 |
Spor işletmelerinin kuruluşu, spor işletimlerinin kurulma amaçları,
|
|
7 |
Spor işletmelerinde kuruluş yeri seçimini etkileyen faktörler, seçim yöntemleri,
|
|
8 |
Spor işletme türleri,
|
|
9 |
Spor işletmelerinde yönetim fonksiyonlarının (yönetim, planlama, örgütleme, yöneltme, eşgüdüm, denetim) değerlendirilmesi,
|
|
10 |
Spor işletimlerinde; üretim faktörleri (emek, sermaye, doğal kaynaklar, girişimcilik) değerlendirilmesi, üretim planlaması ve denetimi, stok yönetimi, kalite kontrol,
|
|
11 |
Spor işletmelerinde pazarlama tanımı, ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma,
|
|
12 |
Spor işletmelerinde; finans, fon sağlanması, fon kullanımı, finansal planlama, finansal analiz, yeni finansal teknikler,
|
|
13 |
Spor işletmelerinde; insan kaynakları yönetimi, planlama, eğitim, performans değerlendirme,
|
|
14 |
Spor işletmelerinde; halkla ilişkiler, araştırma - geliştirme
|
|
15 |
Spor işletmelerinin dünya spor işletme örnekleri ile karşılaştırılması,
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|