|
1 |
Müzik başarı getirir” (音乐帮你获得成功): Müzik ve başarının ilişkisi üzerine bir okuma yapılır. Başarı, motivasyon ve sanatla ilgili kelimeler öğrenilir. Metin içeriği tartışılır, anlama ve yorumlama çalışmaları yapılır.
|
|
2 |
“Mutluluk endeksi” (快乐指数): Bireysel mutluluk, toplumsal mutluluk anlayışı ve insanların mutluluk algısı üzerine okuma yapılır. Duygu ifadeleri ve karşılaştırmalar üzerinde durulur.
|
|
3 |
“Dans etmeyi öğrenmek” (学跳舞): Yeni bir hobi edinme, dans ve fiziksel etkinliklerle ilgili ifadeler tanıtılır. Öğrencilerin hobileri hakkında konuşmaları teşvik edilir.
|
|
4 |
“Karaoke söylemek” (唱卡拉OK): Çin’de karaoke kültürü tanıtılır. Eğlence biçimleri ve günlük yaşamla ilgili kelime ve ifadeler işlenir.
|
|
5 |
“Kong Linghui ve Liu Guoliang’ın hikâyesi” (孔令辉和刘国梁的故事): Çinli masa tenisi sporcularının dostluğu ve rekabeti üzerinden spor, duygu ve başarı temaları işlenir. Öğrencilerden karakter karşılaştırmaları yapmaları beklenir.
|
|
6 |
“Basketbola âşık oldum” (我爱上了打篮球): Spor sevgisi, kişisel ilgi alanları ve duygular üzerine odaklanılır. Öğrencilerin sporla ilgili deneyimlerini anlatmaları teşvik edilir.
|
|
7 |
“Mavi gökyüzü yamaç paraşütü kulübü” (蓝天滑翔伞俱乐部): Macera sporları ve doğa temalı ifadeler işlenir. Öğrencilerden heyecan verici deneyimlerini anlatmaları istenir.
|
|
8 |
Vize sınavına yönelik genel tekrar, okuma parçaları üzerinden alıştırmalar, kelime çalışması ve sorular çözülür.
|
|
9 |
Ara Sınav
|
|
10 |
“Çinli uçan adam: Liu Xiang” (中国飞人——刘翔): Ünlü atlet Liu Xiang’ın hayatı üzerinden azim, spor ve başarı temaları işlenir. Öğrencilerin kahramanlık hikâyeleri hakkında konuşmaları teşvik edilir.
|
|
11 |
“Ofiste sadece dört kişi var” (办公室只有四个人): Çalışma ortamı, meslekler ve ofis dili üzerine okuma yapılır. Günlük iş yaşamıyla ilgili kelimeler tanıtılır.
|
|
12 |
“Bay Zhang’ın bir günü” (张先生的一天): Günlük rutinler, zaman yapıları ve kişisel zaman yönetimi üzerine odaklanılır. Öğrenciler kendi günlük planlarını anlatırlar.
|
|
13 |
“Part-time çalışan kız: Lili” (打工女孩儿——丽丽): Genç bir kızın çalışma yaşamı anlatılır. İş hayatı, zorluklar ve sosyal roller tartışılır.
|
|
14 |
“Xiao Zheng özel ders veriyor” (小郑做家教): Özel ders deneyimi üzerinden eğitimle ilgili kavramlar, öğretmen-öğrenci ilişkisi ve sorumluluklar ele alınır.
|
|
15 |
“Unutkanlık” (忘事): Günlük hayatta unutkanlık üzerine eğlenceli bir metinle kelime bilgisi ve anlatım becerileri geliştirilir.
|
|
16 |
Final sınavına yönelik genel tekrar, okuma parçaları üzerinden alıştırmalar, kelime çalışması ve sorular çözülür.
|
|
17 |
Final Sınavı
|
|
18 |
-
|
|
19 |
-
|
|
20 |
-
|