|
1 |
Öğrenci uygun ders seçmeleri dikkate alınarak bir akademik derece programını tamamlamak için gereken kredi sayısının sınırları kontrol edilir.
|
|
2 |
Araştırma laboratuvar güvenlik kurallarının standart bir listesi verilerek ön hazırlık yapılır. Tehlikeli maddeler veya işlemlere karşı gerekli tedbirlerin alınması için gereki uyarılar yapılır.
|
|
3 |
Araştırma laboratuvarındaki cihazların tanıtımı yapılır.
|
|
4 |
Öğrencinin belirli bir alandaki mevcut araştırmalara aşinalık kazanmalarına ve bilgi boşluklarını tespit etmelerine yardımcı olacak literatür taramasının nasıl yapıldığı gösterilir.
|
|
5 |
Öğrencinin bir çalışmayı anlaması için gerekli olan arka plan bilgisini sağlamasına ve bir konu hakkında bilinenleri ortaya çıkararak araştırmacıların bilgi tabanındaki boşlukları veya zayıflıkları belirlemesine yol gösterilir.
|
|
6 |
Öğrencinin mevcut bilgiyi iyi bir şekilde kavradığını ve öğrenme süreçlerini geliştirdiğini takip etmek için literatür tarama performansı, pratik ve teorik sorunları çözmesi takip edilir.
|
|
7 |
Öğrencinin bir alanın derinlemesine anlaşılmasını sağlaması için temel boşlukları ve zorlukları vurgular ve analitik ve iletişim becerilerinin geliştirilmesine yardımcı olunur.
|
|
8 |
Öğrencinin pratik ve teorik sorunların belirlenmesindeki becerisiyle ilgilenilir.
|
|
9 |
Öğrencinin veri analizinin doğru yorumlanmasına, öğrenmenin neresinde olduğunu anlamasına ve hedefleri belirlemesine dikkat edilir.
|
|
10 |
Öğrencinin alanı ile ilgili verileri toplama ve sonuçları yorumlama deneyimi kazanmasına yardımcı olunur.
|
|
11 |
Öğrencinin tez konusunun gerektirdiği araştırma metotlarını öğrenmesi, geliştirmesi ve uygulaması kontrol edilir.
|
|
12 |
Öğrencinin araştırma amaçlarının ve sorularının belirlenmesine destek olunur.
|
|
13 |
Öğrencinin gelecekteki araştırmalar için önerilerde bulunması istenir.
|
|
14 |
Öğrencinin spesifik araştırma amaçlarını tanımlayarak yeni bir araştırma projesinin planlanmasındaki performansı takip edilir.
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|