|
1 |
Öğrencilerle Tanışma
|
|
2 |
Ölçme ve değerlendirmenin tarihi gelişimi (Millî Eğitim Şuralarında, Tebliğler Dergisinde ölçme ve değerlendirme).
|
|
3 |
Ölçme ve değerlendirmenin Türkçe öğretim programındaki yeri.
|
|
4 |
Ölçme ve değerlendirme uygulamalarında göz önünde bulunması gereken ilkeler.
|
|
5 |
Ölçme ve değerlendirme uygulamalarında göz önünde bulunması gereken özellikler.
|
|
6 |
ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık),
|
|
7 |
Ölçme ve değerlendirmenin önemi ve gerekliliği. Değerlendirme çalışmalarının planlanması ve yürütülmesi.
|
|
8 |
Süreç ve sonuç / ürün değerlendirme çalışmaları
|
|
9 |
Türkçe öğretiminde en çok kullanılan ölçme araçları
|
|
10 |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar (gözlem, görüşme, performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası, araştırma kağıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirme, özdeğerlendirme, tutum ölçekleri)
|
|
11 |
Ölçme ve değerlendirmede kullanılan formlar / ölçekler
|
|
12 |
Öğrenme çıktılarını değerlendirme, not verme.
|
|
13 |
Ölçme araçlarında bulunması gereken özellikler
|
|
14 |
Dönem değerlendirmesi
|
|
15 |
Final
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|