Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI 2 İkinci Düzey İFE 702 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri -
Eğitimin Dili TÜRKÇE
Koordinatör PROF. DR. MURAT SARAÇOĞLU
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Fen Bilgisi Eğitimi Öğretim Üyeleri
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Fen Bilgisi Eğitimi Öğretim Üyeleri
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
Dersin Amacı Tez Öğrencisinin tez sürecini yürütmek
Dersin Tanımı Tez Öğrencisinin tez sürecinin yürütülmesi

Dersin İçeriği
1 Tez süreci hakkında bilgilendirme
2 Tez süreci hakkında bilgilendirme
3 Tez süreci hakkında bilgilendirme
4 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında bilgilendirme
5 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında bilgilendirme
6 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında dönüt verme
7 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında dönüt verme
8 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında dönüt verme
9 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında dönüt verme
10 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında dönüt verme
11 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında dönüt verme
12 Tez önerisi hazırlama çalışmaları hakkında dönüt verme
13 Tez Önerisini oluşturma ve etik kurula hazırlık
14 Tez Önerisini oluşturma ve etik kurula hazırlık
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Tez süreci hakkında bilgi sahibi olurlar
2 Tez hakkında literatür taraması yaparlar
3 Tez hakkında literatür taraması yaparlar
4 Tez hakkında literatür taraması yaparlar
5 Tez hakkında literatür taraması yaparlar
6 Tez hakkında literatür taraması yaparlar
7 Tez önerisi yazma sürecini yürütürler
8 Tez önerisi yazma sürecini yürütürler
9 Tez önerisi yazma sürecini yürütürler
10 Tez önerisi yazma sürecini yürütürler

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Türk Milli Eğitim Sisteminin amaçlarını ve ilkelerini kavrayabilme.
2 Yönetim biliminin tarihçesi, gelişimi hakkında bilgilenebilme, eğitim örgütü yönetimi ve özelliklerini öğrenebilme
3 Yöneticilerin rollerini ve yönetsel yeteneklerini öğrenebilme.
4 Okul liderliğinin temellerini bilme.
5 Denetimin ne olduğunu, eğitim denetimi ilkeleri ile beceri ve yetenekleri hakkında bilgi sahibi olma.
6 Okul müdürlerinin rolleri ve sorumluluklarının farkına varma.
7 Okullarda personel yönetimi ve rol ve sorumluluklarının farkına varma.
8 Okul programıyla ilgili olarak; ailelerden, yöneticilerden, müfettişlerden ve öğretmenlerden beklentiler hakkında bilgi edinebilme.
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 1 14
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 2 28
Toplam iş yükü     56
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 14 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders İle İlgili Dosyalar