|
Ders kitabı
|
Bilen, S., Özevin, B., & Canakay, U. E. (2011). Orff Destekli Etkinliklerle Müzik Eğitimi (S. Tarman Ed. Vol. 2). Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları
Erol, O. (2015). Şarkı söyle dans et, Çocuklar için müzik ve hareket eğitimi. Ankara: Eğiten Kitap.
Erol, O. (2015). Kendin Yap Kendin Çal. Ankara: Eğitan kitap yayıncılık.
Jungmair, U. E. (2003). Elementare Musik und Bewegungserziehung Prinzipien und Grundlagen. Paper presented at the Orff-Schulwerk Müzik ve Dans Pedagojisi İstanbul.
Jungmair, U. E. (2006). Orff-Schulwerk und Kreative Drama. Yaratıcı Drama Dergisi, 1(2).
|
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Aycan, K. (2017). Hareket, konuşma ve şarkı söyleme odaklı elementer ses eğitimi uygulamaları. Turkish Studies, 12(14), 1-18. doi:http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.11661
Brody, Z. S. (2016). " Suzuki Yetenek Eğitimi" Felsefesine Kısa Bir Bakış. Sanat ve Tasarım Dergisi, 6(1), 79-88.
Canakay, U. E., & Bilen, S. (2006). Okul Öncesi Müzik Eğitiminde Orff Öğretisinin Müziksel Beceriler Üzerindeki Etkileri;
Cary, G., Dilek (2012). Kodály and Orff: A comparison of two approaches in early music education. ZKÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 8(15).
Çevik, D. B. (2007). Müzik öğretim yöntemlerinden, Orff müzik öğretisine genel bir bakış. BAÜ FBE Dergisi, 9(1), 95-100.
Çevik, D. B., & Şahin, G. (2010). Türkiye’de yaratıcılığın gelişmesine olanak sağlayan müzik öğretim yöntemlerinden Orff öğretisi ile ilgili yapılan araştırmalar: 2003–2009 yılları arası. Paper presented at the International Conference on New Trends in Education and Their Implications Antalya-Turkey.
Darazs, A. (1966). The Kodaly method for choral training. Bulletin of the Council for Research in Music Education, 8, 59-69.
Eren, B. (2012). Orff Yaklaşımına Göre Hazırlanan Müzik Etkinlikleri İçinde İpucunun Giderek Azaltılması Yöntemi İle Yapılan Gömülü Öğretimin Otistik Çocuklara Kavram Öğretmedeki Etkililiği. (Doktora PhD), T.C. Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
Eren, E. K. Emile Jaques-Dalcroze ve ritmik yöntemi. Eurasian Journal of Music and Dance(14), 131-145.
Gürgen, E. T. (23-25 Eylül 2009). Farklı müzik eğitimi yöntemlerinin öğrencilerin müziksel becerileri üzerindeki etkileri. Paper presented at the 8. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu,, OMÜ, Samsun.
Kalyoncu, N. (2006). Türkiye`de Orff-Schulwerk uygulamaları Abant İzzet baysal üniversitesi örneği. Yaratıcı Drama Dergisi, 1(2).
|