Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 1 Üçüncü Düzey DAÇ 811 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Öğrencinin ders dönemini tamamlamış, doktora yeterlilik sınavını başarmış ve tez konusu kabul edilmiş olması gerekir.
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Emin Demirbaş
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Teorik
Dersin Amacı Doktora öğrencisine hazırlamakta olduğu tez çalışmasıyla ilgili temel bilgiler vermektir.
Dersin Tanımı Öğrencinin tez çalışmasına yönelik konularda bilgilendirilmesi.

Dersin İçeriği
1 Literatür tarama
2 Literatür tarama
3 Literatür tarama
4 Literatür tarama
5 Tez konusu hakkında temel bilgiler
6 Tez konusu hakkında temel bilgiler
7 Tez konusu hakkında temel bilgiler
8 Tez konusu hakkında temel bilgiler
9 Tez verilerinin toplanması, analizi ve yorumlanmasına dair temel bilgiler
10 Tez verilerinin toplanması, analizi ve yorumlanmasına dair temel bilgiler
11 Tez verilerinin toplanması, analizi ve yorumlanmasına dair temel bilgiler
12 Tez verilerinin toplanması, analizi ve yorumlanmasına dair temel bilgiler
13 Doktora öğrencisinin tez yazımı hakkında bilgilendirilmesi
14 Doktora öğrencisinin tez yazımı hakkında bilgilendirilmesi
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Hipotez oluşturur
2 Literatür taraması yapar
3 Literatür taraması sonuçlarını analiz eder
4 Literatür taraması sonuçlarını yorumlar
5 Araştırma projesi yazar
6 Tez çalışması sonuçlarını literatüre göre yorumlar
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 1- Hemşirelik teorilerini uygulama bilgi ve yeteneğini geliştirebilme
2 2- Ruh sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme
3 3- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme ve gerektiğinde uygulayabilme
4 4- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme
5 5- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri paylaşabilme
6 6- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında özümsediği bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilme
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 28 3 84
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 28 9 252
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 2 2 4
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 28 5 140
Arazi çalışması 28 5 140
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     620
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders İle İlgili Dosyalar