Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEMEL İNGİLİZCE I İkinci Düzey ING 100 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri YOK
Eğitimin Dili İngilizce
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ GÖKTUĞ YÜCEL
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı ÖĞRETİM GÖREVLİSİ DURSUN ÇOLAK
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı yok
Dersin Veriliş Şekli Teorik
Dersin Amacı Okuduğunu anlama becerisini geliştirmek
Dersin Tanımı Öğrencinin yabancı dil kaynaklarından sağlanan okuma parçalarını etkili olarak anlayabilme yeteneğini geliştirmek

Dersin İçeriği
1 Passive Voice (Tense Forms of Passive Verbs)
2 Passive Modal Auxiliaries Participle Adjectives : -ED vs. – ING
3 If Clause Type 1 (Real Present /Future )
4 Other Conditionals
5 Defining Relative Clauses
6 Non-Defining Relative Clauses, Reduction of Relative Clauses
7 Conjunctions and Transitions.
8 Coordinating/ Correlative
9 Subordinating Conjunctions
10 Tenses
11 Tenses
12 Modals(can-could)
13 Translation of chapter
14 Translation of chapter
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Kelime, İngilizce yapı bilgisi, konuşmaları için okuma ve anlama becerisini geliştirir.
2 öğretilen okuma tekniklerini kullanarak okuduğunu iyi anlayabilir.
3 Okuduğu parçanın içeriğini kendisinin edindiği kelimeleri kullanarak aktarabilir.
4 --
5 --
6 ---
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2 Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 4 4 16
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 2 2
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 2 1 2
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     50
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar G.De Devitiis,L. Mariani and K. O’ Malley. Englih Grammar for Communication,1989 Betty Schrampfer Azar.Fundamentals of English Grammar, 1992 6. The instructors are expected to produce and develop materials that match the needs of the students. Therefore, I compile the materials from different sources involving the commonly used terminology such as textbooks, essays, web sites, library facilities. They are related to the themes and the topics of the particular discipline they pursue.

Ders İle İlgili Dosyalar