|
1 |
Yeni medya terimi için ''''yeni'''' nedir?
Yenilik ve teknoloji
Medya Yeniliği ve medya politikası, güncel politikalar.
|
|
2 |
MEDYANIN BEŞ TEMEL BİLEŞENİ
1 İÇERİK: Bilgi, bilgi kalitesi, bilgi kontrolü, bilgi ihtiyaçları
2 FORM: Form Normu
|
|
3 |
3 ESTETİK: Estetik, duygu, cazibe, görsel ve işitsel estetik, Popüler Yeni medya / Elite
|
|
4 |
4 TEKNOLOJİ: Teknik bilgi, arge, teknolojik bağımlılık, standartlar, yedek parçalar, planlı yaşlanma, planlı eskiler, algılanan eskiler.
|
|
5 |
5 UYGULAMA: Kullanılabilirlik ve kullanım bilgileri, popülerlik, kolay erişim
|
|
6 |
YENİ MEDYA POLİTİKALARININ MENFAAT SAHİPLERİ
SAHİP: Plancı: Genel strateji, taktiksel taktik, Dijital miras, miras, mezar
ÜRETİCİ: Teknolojik teknoloji, mühendislik bilgisi,
CRITISER: Kritik perspektifler
KULLANICI: Teknolojinin son kullanıcısı, pasif tüketici,
Kullanın mı yoksa kullanılıyor mu? Teknoloji ve içerik ortaklığı
Toffler için Dördüncü Dalga
Medya Teknolojileri İçün Tarihin Sonu Tezi
|
|
7 |
Vize Sınavı
|
|
8 |
Yeni medya ve hedef kitle: üye, dinleyici, görüntüleyici, okuyucu ve üreticiler
kullanıcı tarafından üretilen dijital ortam.
|
|
9 |
Medya sektörünün medya politikasıyla yakınsaması
|
|
10 |
Medya endüstrisinde genel eğilimler ve gelecek tasarımlar: Türkiye için başlangıç
|
|
11 |
YENİ MEDYA PANDORASININ DÖRT BOYUTU
EKONOMİK: Mali yoğunlaşma, fırsat ekonomisi, halkla ilişkiler
KÜLTÜREL: Kültürel dönüşüm, Tüketim alışkanlıkları, inanç ve yaşam biçimi SİYASİ: Siyasi nüfuz ve müdahale gücü, örgütlenme, ayrımcılık ve çatışma
GÜVENLİK: Dijital savaşlar, İstihbarat Savaşı, Bilgi güvenliği, Gözetim, Riskler: Provokasyon
|
|
12 |
İNSANİ TARAF
Makine mi, yoksa insan mı? Yeni robot yoldaşım
Makine - İnsan etkileşimi, Makina-makine iletişimi, Makina Öğrenmesi,
Psikolojik Yapı
İç mekan ve yalnızlık. Left Outside Alone / Anastacia
Otomasyon, kontrol, otomatik kontrol veya dış kontrol: Left Outside Alone/Anastacia
Automation, control, autocontrol or outer control: No Stress/Laurent Wolf
|
|
13 |
KÜRESEL HEGEMONYA ENTEGRE PARÇALARI: Teknoloji Hegemonyası, Pazar Hegemonyası, Kültür Hegemonyası, Yorumsal Hegemonya, Siyasi Hegemonya ve Medya Hegemonyası Yeni medya devleri, kitle kültürü ve küresel güç yoğunlaşması
|
|
14 |
Tartışma ve Rol Oynama:
SAHİP - ÜRETİCİ - ELEŞTİRMEN - SON KULLANICI
Kazanan kim? Kim bedelini öder, kim yararlanır?
|
|
15 |
Final Sınavı
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|