Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
KADIN VE EDEBİYAT İkinci Düzey KDE 609 1 7.00 7.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Korece
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Prof. Dr. Jung Suk Yoo
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
Dersin Amacı Öğrencinin Kore Kadın ve Edebiyatı hakkında genel bilgilere sahip olmasını sağlamak
Dersin Tanımı Edebiyatta kadının rolü

Dersin İçeriği
1 Dersin tanımı ve giriş
2 Kore modern kadın edebiyatı tarihine genel bakış
3 Kore kadın yazarlarını anlama. Na hye-seok ve Kim Il-yeop.
4 Modern Kore kadın edebiyatı ve modern Kore'de Kore Feminizmi
5 Yazar Oh Junghee'nin Chinatown adlı eserine giriş
6 Okuduğunu anladığını belirten makale yazma ve sınıf içinde sunum
7 Oh Junghee'in Chinatown adlı eserini Korece okuma (Korece ??? ??)
8 Sunum
9 Oh Junghee'in Chinatown adlı eserini Korece okuma
10 Deneme yazma ve sunum 2 Yorumlar ve Yeniden gözden geçirme (Geri bildirim)
11 Park Wanseo’nun Who Ate up All the Shinga? (? ?? ??? ?? ? ?????) adlı romanına giriş
12 Park Wanseo’nun Who Ate up All the Shinga? adlı romanı okuyup anlama
13 Park Wanseo’nun Who Ate up All the Shinga? adlı romanı okuyup anlama
14 Genel değerlendirme
15 Deneme, sunum ve tartışma
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Öğrenciler özellikle 1970''li ve 80''li yılların Kore Kadını hayal dünyasını romanlarla anlayabileceklerdir. yakından bu romanlarla ilgilenerek Kore Edebiyatı Kadın yazarlarını takdir edecektir.
2 Öğrenciler Kore tarih, kültür ve gelenek açısından bir daha ve daha geniş bir anlayış kazanacaktır.
3 Öğrenciler Kore dili okuma konusunda daha yüksek bir düzeye ulaşacaklardır
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Besin Hijyeni ve Teknolojisi alanında temel ve yeterli bilgi birikimine sahip olur, öğrendiği bilgileri etkin olarak kullanabilir
2 Mesleğini uygularken bilimsel ve mesleki etik kurallarını ve hayvan haklarını gözetir
3 Yeterli bilgi birikimi ve deneyimiyle karşılaştığı problemler ile ilgili çözüm üretebilir ve uygulayabilir
4 Birey ve halk sağlığı açısından koruyucu hekimliğin temel kurallarını bilir ve uygulayabilir
5 Veteriner hekimlik alanındaki halk sağlığı çiftlikten sofraya gıda güvenliği ve teknolojisi konularında yeterli bilgi ve beceri kazanır
6 Besin Hijyeni ve Teknolojisi ile ilgili mevzuatı bilir ve mesleki problemleri farklı bakış açılarından analiz edebilir
7 Meslektaşları, diğer meslek mensupları ve gıda endüstris çalışanları ile iyi iletişim kurabilir
8 Yazılı ve sözlü olarak kendisini iyi ifade edebilir, Yabancı dil ve bilişim teknolojilerini yeterince bilir ve kullanır
9 Kendi kendine öğrenme araştırma ve uygulama yeteneğini kazanır ve hayat boyu öğrenmeyi ilke edinir
10 Genel kültüre sahip, ülkenin sosyal ve ekonomik yapısı konusunda bilgili ve duyarlı olmayı ilke edinir
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 15 3 45
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 15 3 45
Ödevler 5 2 10
Sunum / Seminer hazırlama 5 1 5
Kısa sınavlar 7 1 7
Ara sınavlara hazırlık 1 15 15
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 15 15
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     146
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 1 30
Ödev 1 30
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders İle İlgili Dosyalar