|
1 |
Öğrencilerle buluşma ve dönemin planlanması
|
|
2 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme uygulamalarına giriş
|
|
3 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme uygulamaları çerçevesinde genel görünüm
|
|
4 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme uygulamaları çerçevesinde genel görünüm
|
|
5 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme araçları: portfolyo
|
|
6 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme araçları: Puanlama ölçekleri
|
|
7 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme araçları: Performans değerlendirme
|
|
8 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme araçları: Proje çalışmaları
|
|
9 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme araçları: Kavram haritaları
|
|
10 |
Türkçe eğitimi alanında alternatif ölçme ve değerlendirme araçları: Görüşme (Mülakat) ve Gözlem
|
|
11 |
Öğrenen özerkliğine dayalı ölçme ve değerlendirme (öğrencilerin değerlendirme sürecine katılması)
|
|
12 |
Geleneksel ölçme ve değerlendirme teknikleri
|
|
13 |
Geleneksel ölçme ve değerlendirme: yazılı sınavlar, soru çeşitleri...
|
|
14 |
Dönemin değerlendirilmesi
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|