Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 1 Üçüncü Düzey MÜZ 711 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Ders dönemini başarıyla tamamlamış olmak
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖZLEM DOĞAN
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı PROF. DR. NAZİFE OYA LEVENDOĞLU ÖNER
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Uygulamalı
Dersin Amacı Bilimsel yaklaşıma dayalı araştırma yürütme beceresi kazanmak.
Dersin Tanımı Bu ders bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerine yönelik uygulamalrı kapsar.

Dersin İçeriği
1 Tez çalışmasına yönelik uygulamalar
2 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
3 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
4 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
5 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
6 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
7 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
8 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
9 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
10 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
11 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
12 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
13 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
14 Tespit edilen tez çalışmasına yönelik uygulamalar
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Bilimsel metodolojinin kurallarına uygun bir araştırma yürütmek.
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Fizyoloji bilgisini üst düzeyde kullanarak fizyoloji ile ilgili hipotezleri kurma, çözme ve geliştirebilme.
2 Fizyoloji alanına yenilik getiren bir düşünce, bilimsel yöntem, tasarım veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve uygulamayı fizyoloji alanına uygulayabilme.
3 Fizyoloji ile ilgili özgün bir araştırma sürecini uygun teknolojileri kullanarak tasarlayabilme, uygulayabilme, sonuçlandırabilme ve yönetebilme.
4 Fizyoloji alanında en yeni bilgilere ulaşabilme ve bunları sistemli bir biçimde değerlendirebilme.
5 Fizyoloji alanında gerçekleştirdiği akademik çalışmaların sonuçlarını saygın yurtiçi ve yurtdışı akademik ortamlarda sunabilme ve yayınlayabilme
6 Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirebilme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarabilme.
7 Fizyoloji alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme
8 Kendi alanı, diğer tıp alanlarında çalışanlar ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü iletişim kurma, işbirliği yapma, görüşlerini savunabilme.
9 Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 14 196
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 14 196
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 11 9 99
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 10 140
Toplam iş yükü     631
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar Tez konusuna yönelik makale, kitap, tez ve diğer yayınlar.

Ders İle İlgili Dosyalar