|
1 |
Ders öncesi hazırlık. Öğrencilerin toplu çalmaya hazırlanmaları. Akordun doğru yapılması ve sandalyede uygun konum almak.
|
|
2 |
Homojenlik. Tek sesli parçaların deşifresi.Kendi partisini çalarken diger partileri dinleye bilmesi.
|
|
3 |
Barok dönem şarkı ve beste formaları. (Prelude, Pavane, Allemande, Courante)
|
|
4 |
Grup çalışmaları (keman,viyola,viyolonsel ayrı gruplarla)
|
|
5 |
Barok dönemine ait bir eserin topluca deşifresi.
|
|
6 |
Pozisyon, parmak, nüans, bağ ve diğer tekniklerin parçaya öğrenciler tarafından uygulanması.
|
|
7 |
Grup çalışmaları (keman,viyola,viyolonsel ayrı gruplarla)
|
|
8 |
SINAV HAFTASI
|
|
9 |
SINAV HAFTASI
|
|
10 |
Klasik dönem şarkı ve beste formaları.(Konçerto, sonat vb)
|
|
11 |
Müzik terimlerinin anlatılması. Hız ve nüans terimleri.
|
|
12 |
Çok sesli Türk bestecileri ve eserleri Araştırma
|
|
13 |
Muasır dönem beste formaları.
|
|
14 |
Parçaların nüanslarla ve hız terimlerine uygun olarak çalınması.
|
|
15 |
Yılsonu konseri için parçaların belirlenmesi. Çalışmaların tekrarı. Oluşturulan repertuarın sergilenmesi.
|
|
16 |
FİNAL HAFTASI
|
|
17 |
FİNAL HAFTASI
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|