|
1 |
Öğrencilere beslenme ve diyetetik alanında güncel bir yayına nasıl ulaşacaklarını anlatmak
|
|
2 |
Öğrencilerin buldukları makaleleri ne şekilde analiz edeceklerini öğretmek
|
|
3 |
Öğrencilerin buldukları makalenin sonuçlarını nasıl yorumlayacaklarını anlatmak
|
|
4 |
Her öğrenciden ilgisini çeken bir konuda son 3 yıl içerisinde yapılmış bir araştırma makalesini analiz edip sunmasının istenmesi
|
|
5 |
Öğrenci Sunumları
|
|
6 |
Öğrenci Sunumları
|
|
7 |
Öğrenci Sunumları
|
|
8 |
Vize Sınavı
|
|
9 |
İlgi alanlarına göre küçük gruplar oluşturarak çalışacakları bir konu seçmelerini sağlamak
|
|
10 |
Öğrencilerin seçtikleri konuda araştırma, derleme veya olgu sunumu makalesi hazırlayacak şekilde yönlendirilmesi
|
|
11 |
Her grup ile seçtiği konuya yönelik ayrı ayrı görüşmeler yapılarak, bilgilendirme yapmak
|
|
12 |
Her grubun makalesini planlamasını ve yayına hazır hale getirmesi sağlamak
|
|
13 |
Makalenin planlanması ve hazırlanması aşamasında öğrenciler için gerekli olabilecek tüm bilgisayar programlarının (SPSS, Endnote vb) kullanımı öğretmek
|
|
14 |
Hazırlanan makalelerin incelenmesi ve değerlendirilmesi
|
|
15 |
Hazırlanan makalelerin incelenmesi ve değerlendirilmesi
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|