|
1 |
Oyunla tanışma ve oyun kavramı üzerine tartışma
|
|
2 |
Oyun ve fiziki etkinlikler dersi öğretim programının kuramsal yapısı
|
|
3 |
Oyun kavramı, oyunun önemi ve oyun öğretiminin amacı, oyun seçimi ve öğretimi, ilköğretim oyunları
|
|
4 |
Oyun ve fiziki etkinlikler dersi öğretim programının kuramsal yapısı ve temel unsurları
|
|
5 |
Herhangi bir ders planında oyun nasıl kullanılır, işlevi nedir?
|
|
6 |
Sınıflara göre kazanımlar
|
|
7 |
Öğretim yöntemleri. Ölçme ve değerlendirme.
|
|
8 |
Ara sınav
|
|
9 |
Öğrenciler tarafından bulunan yeni oyunların öğrenciler tarafından oynatılması. Oyunun oynatılma ve ders planı ölçütlerine uygunluğu açısından tartışılması
|
|
10 |
Öğrenciler tarafından bulunan yeni oyunların öğrenciler tarafından oynatılması. Oyunun oynatılma ve ders planı ölçütlerine uygunluğu açısından tartışılması.
|
|
11 |
Öğrenciler tarafından bulunan yeni oyunların öğrenciler tarafından oynatılması. Oyunun oynatılma ve ders planı ölçütlerine uygunluğu açısından tartışılması.
|
|
12 |
Öğrenciler tarafından bulunan yeni oyunların öğrenciler tarafından oynatılması. Oyunun oynatılma ve ders planı ölçütlerine uygunluğu açısından tartışılması.
|
|
13 |
Öğrenciler tarafından bulunan yeni oyunların öğrenciler tarafından oynatılması. Oyunun oynatılma ve ders planı ölçütlerine uygunluğu açısından tartışılması.
|
|
14 |
Genel Değerlendirme
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|