|
1 |
Dersin tanıtımı, hedef, içerik, süreç, değerlendirme yöntemleri ve kaynaklar hakkında bilgilendirme
|
|
2 |
Ölçmenin yaşamımızdaki yeri ve önemi, ölçmenin eğitimdeki yeri ve önemi, ölçme türleri, ölçmede birim
|
|
3 |
Değerlendirmenin yaşamımızdaki yeri ve önemi, değerlendirmenin eğitimdeki yeri ve önemi
|
|
4 |
Değerlendirme türleri
|
|
5 |
Ölçekler ve ölçek türleri, değişkenler ve türleri
|
|
6 |
Ölçmede hata ve hata türleri
|
|
7 |
Ara Sınav
|
|
8 |
Ölçme aracında bulunması gereken özellikler:
Geçerlik, güvenirlik, kullanışlılık
|
|
9 |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları, test hazırlama süreci ve geri bildirim verme
|
|
10 |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları, test hazırlama süreci ve geri bildirim verme
|
|
11 |
Türkçe dersi kazanımlarına göre Bloom taksonomisine uygun soru yazma
|
|
12 |
Türkçe dersi kazanımlarına göre Bloom taksonomisine uygun soru yazma
|
|
13 |
Ölçme sonuçları üzerinde istatistiksel işlemler
|
|
14 |
Ölçme sonuçları üzerinde istatistiksel işlemler
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|