|
Ders kitabı
|
Göçer, A. (2018). Yazma eğitimi (3. baskı). Ankara: Pegem Akademi.
MEB (2018). Türkçe dersi öğretim programı (İlkokul ve ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar). Ankara: MEB.
|
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Ungan, S. (2008). Türkçenin yazı dili oluşum sürecinde karşılaştığı bazı tutumlar. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20, 299-315. Ahmet Mithat Efendi (Ocak 1985). Yazı yazmak üzerine bazı bilgiler. Türk Dili Dil ve Edebiyat Dergisi, XLIX(397), 15-20. Agâh Sırrı Levend (Mart 1954). Ana dilini doğru yazma geleneği nasıl kurulur? Türk Dili Dil ve Edebiyat Dergisi, III(30), 15-20. Ungan, S. (2007). Yazma becerisinin geliştirilmesi ve önemi. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23(2), 461-472. Göçer, A. (2010). Türkçe öğretiminde yazma eğitimi. Journal of International Social Research, 3(12), 178-195. Tabak, G. ve Göçer, A. (2013). 6-8. Sınıflar Türkçe dersi öğretim programının ürün ve süreç odaklı yazma yaklaşımları çerçevesinde değerlendirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(2), 147-169. Karadağ, Ö. (2003). Türkçe eğitiminde anlatım tarzları. Türklük Bilimi Araştırmaları, 13, 79. Uyar, Y. (2016). Yazma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Araştırmalar: Son Çeyrek Asrın Değerlendirilmesi. Electronic Turkish Studies, 11(3). Ülper, H., & Sezgin, Z. Ç. (2019). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazma Alışkanlığı Profillerinin Belirlenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (49), 166-170. Temizkan, M. (2010). Türkçe Öğretiminde Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi. Türklük Bilimi Araştırmaları, (27), 621-643. Karatay, H., & Dilekçi, A. (2019). Türkçe Öğretmenlerinin Dil Becerilerini Ölçme ve Değerlendirme Yeterlikleri. Milli Eğitim Dergisi, 48(1), 685-716.
|