|
1 |
Dersin içeriği, yöntemi ve işleyici konusunda bilgi edinir.
Medya nedir? Medya Takip nedir? sorularıyla öğrencilerin mevcut bilgileriyle fikir alışverişi yapılır. Ardından, medya ve medya takip terimlerinin tanımı yapılarak öğrencilere medya türleri anlatılır.
Internette yer alan japon medya sitelerinin tanıtımı yapılır. Bu sitelerden alınan bir haber, nasıl rapor olarak hazırlanıp sunulucağı konusunda bilgi verilir ve haberler izletilir.
|
|
2 |
Aşağıdaki 3 büyük gazete ve web sayfaları ile başka haber siteleri tanıtılır.
1. Mainichi shinbun
2. Asahi shinbun
3. Yomiuri shinbun
4. diğer haber siteleri.
|
|
3 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
4 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
5 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
6 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
7 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
8 |
Ara Sınav
|
|
9 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
10 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
11 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
12 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
13 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
14 |
Öğrenciler haftanın ya da günün haberlerini sunar. Haber alanları her sunumda farklıdır. (Ekonomi, siyasi, bilim, sanat, kültür vs.) Sunum yapacak öğrenci hazırladığı PP ile sunum yapar.
Diğer öğrencilerin soruları ve habere dair görüşleri alınarak soru cevap yöntemiyle ders işlenir.
Her derste en az 8 haber izlenmiş ve değerlendirilmiş olunur.
|
|
15 |
Yarı yıl sonu sınavı
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|