| 1 | Ana akım iletişim kuramları ile eleştirel yaklaşımın temel karakteristik yönleri | 
                
                    | 2 | Eleştirel yaklaşımın öncüleri ve geliştirdikleri kuramlardaki temel kavramlarının anlamlandırılması | 
                
                    | 3 | Muhtelif halkla ilişkiler tanımlarında  vurgulanan hususların eleştirel yaklaşım çerçevesinde analizi | 
                
                    | 4 | Rıza üretimi, propaganda, algı yönetimi, toplum mühendisliği ve halkla ilişkiler uygulamaları arasındaki ilişki | 
                
                    | 5 | Halkla ilişkilerin tarihi üzerinde Pimlott, Tedlow, Smythe, Olasky''''nin değerlendirmeleri üzerinden farklı tarih yazımlarının karşılaştırılması | 
                
                    | 6 | Manipülasyon ve sansasyona bağlı anlayıştan iki yönlü simetrik anlayışa doğru yaşanan değişimin sosyolojik, politik, teknolojik nedenleri | 
                
                    | 7 | Manipülasyon ve sansasyona bağlı anlayıştan iki yönlü simetrik anlayışa doğru yaşanan değişimin sosyolojik, politik, teknolojik nedenleri(devam) | 
                
                    | 8 | Popüler kültür ürünlerinde halkla ilişkiler uzmanlarına biçilen rolle ve oluşturulan karakterlerin temaları ve bu temalar üzerinden anlatılmak istenenler | 
                
                    | 9 | Popüler kültür ürünlerinde halkla ilişkiler uzmanlarına biçilen rolle ve oluşturulan karakterlerin temaları ve bu temalar üzerinden anlatılmak istenenler(devam) | 
                
                    | 10 | Halkla ilişkiler yöntemlerinde nicelden nitele doğru gelişimin nedenleri | 
                
                    | 11 | Halkla ilişkiler eğitimlerinde kültürel etkiler üzerine değerlendirmeler | 
                
                    | 12 | Kurumsal sosyal sorumluluk ve halkla ilişkiler etiği | 
                
                    | 13 | Halkla ilişkiler ve retorik ile iknanın örtük yönleri | 
                
                    | 14 | Paradigmalar, sistem teorisi ve halkla ilişkiler | 
                
                    | 15 |  | 
                
                    | 16 |  | 
                
                    | 17 |  | 
                
                    | 18 |  | 
                
                    | 19 |  | 
                
                    | 20 |  |