|
1 |
(Hazırbulunuşluk Anket uygulaması) Birinci dönem gerçekleştirilen röprodüksiyon çalışmalarından hareketle; hikâye, kavram ya da olguların beyin fırtınası yapılarak belirlenmesi.
Verilerden yola çıkılarak öğrencinin, kendi hikayesini yazması ve hikâyenin eskiz çalışmalarının yapılması.
|
|
2 |
Öğrencilerin seçtikleri esere yönelik eskiz ve araştırma dosyası sunması.
Öğrenciye eleştiri verilmesi.
Maket çalışmalarına başlanması.
|
|
3 |
Seçilen eserin şekillendirilmeye başlanması.
|
|
4 |
Uygulamaya devam edilmesi.
|
|
5 |
Uygulamaya devam edilmesi.
|
|
6 |
Yapılan formun rötuşunun tamamlanması.
Tamir ve tadilat yöntemlerinin tamamlanması, kontrollü kurutmaya geçilmesi.
|
|
7 |
Yapılan formun fırınlanması.
Sonraki tasarıma yönelik araştırmaya başlanması.
|
|
8 |
Süreç değerlendirme 1 (VİZE)
|
|
9 |
Film ya da kitaptan hareketle kavramsal çalışma tasarlanması üzerine tartışma ve eskiz çalışmaları.
|
|
10 |
Tasarımın belirlenmesi ve maket çalışmalarına başlanması.
|
|
11 |
Belirlenen tasarımın uygulama süreci.
|
|
12 |
Belirlenen tasarımın uygulama sürecine devam edilmesi.
|
|
13 |
Belirlenen tasarımın uygulama sürecine devam edilmesi.
|
|
14 |
Yapılan formun rötuşunun tamamlanması.
Tamir ve tadilat yöntemlerinin sonlandırılarak kurutmaya bırakılması.
|
|
15 |
Bisküvi fırının yüklenmesi ve çalışmaların sır pişirimi için uygun hale getirilmesi, sırlama fırını yerleştirme ve pişirim
|
|
16 |
Komisyon değerlendirmesi. Süreç değerlendirme 2 (FİNAL)
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|