|
Yardımcı Kaynaklar
|
Kriz ve Değer: 21. Yüzyılın Eşiğinde Kapitalizm ve İdeoloji, Mahmut Mutman – Toplum ve Bilim, 1994, s. 7-37 - Televizyonu Nasıl Sorgulamalı? Mahmut Mutman – Toplum ve Bilim, 1995, s. 26-71 - Televizyon Anlatısı, John Ellis, A.Ü. Yıllık 1997-1998, s. 145-158 - Normatif Medya Kuramları, Süleyman İrvan, İletişim, 1994, s. 211-229 - Televizyon Yayıncılığında İçerik Yapılaşması, Sevilay Çelenk, Televizyon Temsil, Kültür içinde. s.121-280 - Televizyon, Toplum ve Kültür İlişkisi, Sevilay Çelenk, Televizyon Temsil, Kültür içinde. s. 27-120 - İdeolojinin Yeniden Keşfi, Stuart Hall, Medya, İktidar, İdeoloji içinde. s. 73-122 - Marksizm ve KİA, Nick Stevenson, Medya Kültürleri içinde. s. 25-84 - İzlerkitle, Justin Lewis. Kitle İletişim Kuramları içinde. s. 344-358. - İzleyicinin Peşindeki Beş Gelenek, Medya ve İzleyici içinde. s. 55-84. - İzleyici Araştırmaları, Nick Stevenson, Medya Kültürleri içinde. s. 129-194 - Medyaya Feminist Yaklaşımlar, Liesbet van Zoonen, Medya, Kültür, Siyaset içinde. 467-514. - Feminist Teoriler ve Medya Çalışmaları, Leslie Steeves, Medya, İktidar, İdeoloji içinde. 123-190 - Postmodernizm, Dan Laughey, Medya Çalışmaları içinde. s. 95-104 Baudrillard ve Simgesel Mübadele, Nick Stevenson, Medya Kültürleri içinde. s. 241-296 - Kitle İletişim Araştırmasında Yeni Revizyonizm, James Curran, Medya, İktidar, İdeoloji içinde. s. 377-412
|