Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 İkinci Düzey TEA 712 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Tez Çalışması 1
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. EROL AKSOY
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Prof. Dr. Önder ÇAĞIRAN, Doç. Dr. Ali GÖÇER, Doç. Dr. Kudret ALTUN, Yrd. Doç. Dr. Erol AKSOY
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli -
Dersin Amacı Tez çalışmasını gerçekleştirmek
Dersin Tanımı Öğrencilerin danışmanları gözetiminde yüksek lisans tezleri üzerinde gerçekleştirilen çalışmadır.

Dersin İçeriği
1 Tez konusuna yönelik çalışmalar
2 Tez konusuna yönelik çalışmalar
3 Tez konusuna yönelik çalışmalar
4 Tez konusuna yönelik çalışmalar
5 Tez konusuna yönelik çalışmalar
6 Tez konusuna yönelik çalışmalar
7 Tez konusuna yönelik çalışmalar
8 Tez konusuna yönelik çalışmalar
9 Tez konusuna yönelik çalışmalar
10 Tez konusuna yönelik çalışmalar
11 Tez konusuna yönelik çalışmalar
12 Tez konusuna yönelik çalışmalar
13 Tez konusuna yönelik çalışmalar
14 Tez konusuna yönelik çalışmalar
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme, sonuçları değerlendirebilme becerisi.
2 Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme becerisi.
3 Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi.
4 Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme.
5 Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi.
6 Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi.
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2 veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3 Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4 Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5 Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6 Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7 veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8 veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9 veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 1 75 75
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 550 550
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     625
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 50
Yarıyıl içi toplam   50
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar Tez konusu ile ilgili kitap, makale ve diğer yayınlar

Ders İle İlgili Dosyalar