|
1 |
Sosyolojik Perspektifte İtibar
|
|
2 |
Kurumsal İtibarın Tanımı
|
|
3 |
Kurumsal İtibarın İşletmeler Açısından Taşıdığı Önem
|
|
4 |
Kurumsal İtibarın İlişkili Olduğu Kavramlar
|
|
5 |
Kurumsal İtibarın İlişkili Olduğu Kavramlar
|
|
6 |
Kurumsal İtibarı Oluşturan Unsurlar (Kimlik, İmaj, Örgüt Kültürü)
|
|
7 |
Kurumsal İtibarı Oluşturan Unsurlar (Kurumsal Dizayn, Kurumsal İletişim, Kurumsal Davranış)
|
|
8 |
VİZE HAFTASI
|
|
9 |
Kurumsal İtibarın Oluşum Süreci (Kurumsal İtibarın Tanımlanması)
|
|
10 |
Kurumsal İtibarın Oluşum Süreci (Kurumsal İtibarı Oluşturan Unsurların Belirlenmesi)
|
|
11 |
Kurumsal İtibarın Oluşum Süreci (Paydaş İlişkilerinin Düzenlenmesi)
|
|
12 |
Kurumsal İtibar Yönetimi(Durum Tespiti)
|
|
13 |
Kurumsal İtibar Yönetimi (Kurumsal İtibarın Ölçümü)
|
|
14 |
FİNAL HAFTASI
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|