| 
                        1 | 
                    
                        Maliye alanı ile ilgili kavramsal ve kuramsal bilgilere uygulamadaki yansımaları da göz önüne alacak şekilde ileri düzeyde sahip olur
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        2 | 
                    
                        Mali olay ve olguları ekonomik, sosyal ve hukuki boyutlarıyla açıklar, mali göstergelere ilişkin verileri yorumlayabilir ve analiz edebilir
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        3 | 
                    
                        Maliye alanına ilişkin sorunları tespit edebilir, gerek ekip gerek bireysel olarak sorunları çözebilir, elde edilen bulguları rapor haline getirip sunabilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        4 | 
                    
                        Teorik bilgilerinden hareketle mali sorunlara ilişkin sebep-sonuç ilişkisini kurarak bu sorunların çözümüne ilişkin politikalar ve stratejiler geliştirir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        5 | 
                    
                        Vergilemenin teorik ve hukuki altyapısını öğrenme, gelişmeleri takip edebilme, vergisel konularda toplumun farklı kesimlerine destek sağlama.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        6 | 
                    
                        Maliye alanında bir yabancı dili kullanabilir, uluslararası literatürü takip edebilir, bilimsel ve mesleki konularda iletişim kurabilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        7 | 
                    
                        Ekonomi biliminin teorik temelleri hakkında ileri seviyede bilgi sahibi olur, iktisadi gelişmeleri makro ve mikro düzeyde kuramsal açıdan değerlendirebilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        8 | 
                    
                        Kamu mali yönetimi ve kamu bütçe sistemi hakkında bilgi sahibi olur, uygulanan politikalar ile arasında bağlantı kurabilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        9 | 
                    
                        Muhasebe kayıt sistemi bilgisine sahip olur, işletmelerin mali ve finansal yapısını analiz eder ve yorumlar.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        10 | 
                    
                        Temel bilgi teknolojilerini kullanarak, alanına özgü problemlere teknolojiye dayalı çözümler üretir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        11 | 
                    
                        İktisadi ve sosyal olayların analiz edilmesi için gerekli nitel ve nicel yöntemleri kullanabilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        12 | 
                    
                        Sorumluluklarını yerine getirirken temel insani haklara ve özgürlüklere, çevre sağlığına, kültürel ve ahlaki değerlere saygılı faaliyet ve davranış sergiler.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        13 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        14 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        15 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        16 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        17 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        18 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        19 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        20 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        21 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        22 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        23 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        24 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        25 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        26 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        27 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        28 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        29 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        30 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        31 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        32 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        33 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        34 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        35 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        36 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        37 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        38 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        39 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        40 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        41 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        42 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        43 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        44 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        45 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |