|
1 |
Kariyer planlama dersi nedir?
Kariyer merkezi nedir?
Kariyer merkezinin yarar sağlayacağı konular nelerdir?
Kariyer Merkezlerinden nasıl faydalanılır?
|
|
2 |
Zekâ ve kişilik nedir?
Zekâ ve kişiliğin kariyer ile bağlantısı nedir?
|
|
3 |
Bilgi, beceri, yetenek, yetkinlik kavramları nelerdir?
Bu kavramların kariyer ile bağlantısı nedir?
|
|
4 |
İnce beceriler ve teknik beceriler nedir?
Öğrencilerin neden bu becerilere ihtiyacı var?
|
|
5 |
Kariyer ve kariyer ile ilişkili kavramların açıklanması.
|
|
6 |
Üniversite hayatı boyunca öğrencilerin kariyerlerine katkı sağlamak için yapabilecekleri faaliyetlerin
açıklanması. (Akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinlikler)
|
|
7 |
Ulusal sivil toplum kuruluşları faaliyetleri ve gönüllü çalışma olanakları.
Sivil toplum kuruluşu çalışanlarından öğrencilere üniversite hayatlarını nasıl geçirmeleri gerektiği konusunda tavsiyeler.
|
|
8 |
Uluslararası sivil toplum kuruluşları faaliyetleri ve gönüllü çalışma olanakları.
Sivil toplum kuruluşu çalışanlarından öğrencilere üniversite hayatlarını nasıl geçirmeleri gerektiği konusunda tavsiyeler
|
|
9 |
Kamu sektörü çalışanlarından kariyer hikâyeleri hakkında bilgilendirme ve öğrencilere üniversite hayatlarını nasıl geçirmeleri gerektiği konusunda tavsiyeler
|
|
10 |
Özel sektör çalışanlarından kariyer hikâyeleri hakkında bilgilendirme ve öğrencilere üniversite hayatlarını nasıl geçirmeleri gerektiği konusunda tavsiyeler
|
|
11 |
Akademisyenlerin kariyer hikâyeleri hakkında bilgilendirme ve öğrencilere üniversite hayatlarını nasıl
geçirmeleri gerektiği konusunda tavsiyeler
|
|
12 |
Girişimcilerin kariyer hikâyeleri hakkında bilgilendirme ve öğrencilere üniversite hayatlarını nasıl geçirmeleri gerektiği konusunda tavsiyeler
|
|
13 |
Yetenek Kapısı nedir?
Öğrenciler için faydası nedir?
Yetenek kapısının kullanımı
nasıldır?
Özgeçmiş nasıl olmalıdır?
|
|
14 |
Bu derste öğrenciler Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi tarafından
hazırlanmış olan değerleme formu ile dersi değerlendirecektir.
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|