|
1 |
Dersin Tanıtımı ve Sınıf Yönetimine İlişkin Makro Değişkenlerin Tanımlanması
|
|
2 |
Sınıf yönetim süreçleriyle ilgili genel olgular ve kavramlar (
|
|
3 |
Öğrenci Davranışlarını Etkileyen Toplumsal ve Psikolojik Etmenler
|
|
4 |
Sınıf Yönetimi Kuramları Modelleri, öğrenme yaklaşımları ve sınıf yönetimi tasarımı
|
|
5 |
Sınıf Yönetimi Kuramları, Modelleri, öğrenme yaklaşımları ve sınıf yönetimi tasarımı
|
|
6 |
Sınıflarda iletişim ve iletişim Süreci
|
|
7 |
Motivasyon Motivasyon Kuramları
|
|
8 |
Sınıfta Grup Etkileşimi
|
|
9 |
Sınıfta Öğrenme etkinlikleri
|
|
10 |
Sınıfın Fiziksel Düzeni
|
|
11 |
Sınıfta zaman kullanımı
|
|
12 |
Sınıf İçinde İstenen Davranışların Desteklenmesi
|
|
13 |
Sınıf içi Davranış Sorunlarına Karşı Alınabilecek Önlemler
|
|
14 |
Sınıflarda ortaya çıkan ortak problemler (Bütüncül yaklaşım) ve çözüme yönelik yaklaşımlar
|
|
15 |
Eğitim, Öğretim, Örgüt Ve Yönetim, Eğitim ve Okul Yönetimi, Öğretim Liderliği)
|
|
16 |
Sınav
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|