|
1 |
Resim sanatının temel ilkeleri, resim tarihi ile ilgili tanıtıcı video gösterimi, malzeme ve tekniklerin tanıtımı; ders için gerekli malzemeler bu hafta temin edilecek; ders syllabuslarının dağıtılması;
NOT: DERS MALZEME LİSTENİZ GOOGLE CALSSROOMDA PAYLAŞILDI. SINIF KODUNUZ ÜSTTE DERSİN YAPILIŞ ŞEKLİNDE PAYLAŞILDI.
|
|
2 |
Gri ton çubuğu; boya ile denemeler; kağıt üzerinde boya ile serbest yüzey çalışmaları;
Dersi tekrar alan öğrenciler: Natürmort çalışması; beyaz zemin üstünde beyaz yumurta/renkli
|
|
3 |
Monokrom natürmort çalışması;
Dersi tekrar alan öğrenciler: Natürmort çalışması; beyaz zemin üstünde beyaz yumurta takip
|
|
4 |
Renk teorisi ve renk çemberi; boyalarla deneyler, farklı değer ve renk sıcaklığı, armoni çalışmaları, serbest yüzey çalışması.
Not: Eskiz defterleri için ara değerlendirme
*Dersi tekrar alan öğrenciler: Natürmort çalışması; beyaz zemin üstünde beyaz yumurta takip
|
|
5 |
Renk ve boya ile doku çalışmaları; farklı objelerden doku, yansıma çalışması
Renkli natürmort
|
|
6 |
Renkli natürmort
|
|
7 |
Renkli natürmort
Ara değerlendirme/Vize: Eskiz defterleri ve portfolio değerlendirme, kritik
|
|
8 |
Ara Sınav Haftası
|
|
9 |
İç mekan resmi; Serbest kompozisyon: İç mekan, mimari fikirleri natürmort ve / veya insan temsiliyle bütünleştirme fırsatıdır. Işık, yansıma ve şeffaflık gibi dokusal varyantların yanı sıra önemli hale gelir. İkna edici bir mekânsal temsil ve “yer” duygusu bu ödevin kilit unsurlarıdır.
|
|
10 |
Self-portre/Otoporte: Otoportre projesi, iç aklın durumlarını yansıtma yeteneğini dikkate alma fırsatıdır.
|
|
11 |
Self-portre
|
|
12 |
Eski Usta Kopyalama ve Yorumlama: Eski bir Master tablosu sanat tarihi kanonundan seçilecek ve resmi olarak analiz edilecektir. "Izgara" yöntemi kullanılarak bir reprodüksiyon yapılacak ve sanatçı resim parçasını ekleyerek / değiştirerek parçayı çağdaş bir perspektiften yorumlayacaktır.
|
|
13 |
• Peyzaj/manzara resmi: Manzaraya Plein-air ve fotogerçekçi yöntemler dahil olmak üzere çeşitli açılardan yaklaşılacaktır. Özel
mekansal illüzyonizm ve kompozisyon farkındalığına dikkat edilecektir. Ruh hali, ışık ve atmosfer ile ilgili renk karışımı, şekil ve renklerin nasıl ilerlediğini veya resim alanına dönüştüğünü düşünmenin yanı sıra önemli bir husustur.
|
|
14 |
Final projesi: Non-figüratif/soyut resim; farklı malzemelerle kolaj; Asamblaj denemeleri/
|
|
15 |
İlk ve son çizimler arasındaki gelişmeyi öğrenciler sözlü bir eleştiride değerlendirir. Bu dersin final notu dört alandan oluşan toplam puandan oluşur: Bitmiş İş Portföyleri; Eskiz çizim defteri (Günlük çizim ve ödevler); Kritik, Final Proje
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|