|
1 |
Tüketici hukukunun tarihi gelişimi
|
|
2 |
Tüketici hukukunun anayasal temelleri, tüketici hukukunun çeşitli hukuk dallarıyla ilişkisi ve tüketici hukukunun genel hukuk sistemi içinde yeri
|
|
3 |
Tüketici, satıcı/sağlayıcı ve tüketici işlemleri kavramları ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un kapsamının belirlenmesi
|
|
4 |
Ayıplı mal ve hizmetler ve satıcının ayıba karşı tekeffül borcu
|
|
5 |
Mal veya hizmetin ayıplı olması nedeniyle tüketicinin hakları
|
|
6 |
Ayıplı malın sebep olduğu zararlardan sorumluluk
|
|
7 |
Haksız sözleşme koşullarına karşı tüketicinin korunması
|
|
8 |
Taksitli satışlar, tüketici kredileri ve kredi kartları
|
|
9 |
Kapıdan tüketici işlemleri
|
|
10 |
Mesafeli sözleşmeler
|
|
11 |
Kampanyalı, promosyonlu sözleşmeler ve abonelik sözleşmeleri
|
|
12 |
Tatil amaçlı sözleşmeler
|
|
13 |
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti
|
|
14 |
Tüketici Mahkemeleri
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|