|
1 |
Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun (DEHB) tanımı ve özellikleri
|
|
2 |
DEHB’in temel belirtileri (Dikkat eksikliği, aşırı hareketlilik, dürtüsellik)
|
|
3 |
DEHB’in nedenleri
|
|
4 |
DEHB’in çocuk üzerindeki fizyolojik etkileri
|
|
5 |
DEHB’in çocuk üzerindeki duygusal etkileri
|
|
6 |
DEHB’in çocuk üzerindeki sosyal etkileri
|
|
7 |
DEHB’in öğrenme ve okul başarısı üzerindeki olası etkileri
|
|
8 |
DEHB tiplerine giriş
|
|
9 |
DEHB tipleri
|
|
10 |
DEHB’i olan çocukların eğitimi
|
|
11 |
DEHB’i olan öğrencilerin yönlendirilmesi
|
|
12 |
DEHB’i olan öğrencilerde okul-aile işbirliğinin sağlanması
|
|
13 |
DEHB’i olan çocuklara doğru ve yanlış yaklaşım biçimleri
|
|
14 |
DEHB’i olan çocuklara doğru ve yanlış yaklaşım biçimlerinin güncel yaklaşımlar
|
|
15 |
Genel değerlendirme konuları
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|