|
1 |
Tanışma, Derse giriş,
|
|
2 |
Ölçme değerlendirme nedir?
Ölçme türleri ve hataları, ölçekler ve özellikleri, değerlendirme türleri, karar verme türleri
Yapılan ödev sonucu getirilen sorular üzerinde düşünme ve tartışma
|
|
3 |
Aritmetik ortalama, mod, medyan, standart sapma, normal dağılım, ranj, basıklık, çarpıklık, Z puanı, T puanı
|
|
4 |
Açık uçlu sorular ve özellikleri, puanlanması (Rubrik)
Örnek soru yazımı
|
|
5 |
Ölçme araçları nelerdir?
Kapalı uçlu sorular (çoktan seçmeli) ve özellikleri, puanlanması
Yazılan açık uçlu soruların sunumu
|
|
6 |
Boşluk doldurma, doğru yanlış ve eşleştirme sorularının özellikleri
Yazılan açık uçlu soruların ve çoktan seçmeli soruların sunumu
|
|
7 |
Hazırlamış oldukları 10 adet açık uçlu sorulardan 5 tanesini proje için belirleme
|
|
8 |
Yazılan açık uçlu, çoktan seçmeli, boşluk doldurma, doğru yanlış ve eşleştirme soruların sunumları
|
|
9 |
Yazılan açık uçlu, boşluk doldurma, doğru yanlış ve eşleştirme sorularının sunumları
|
|
10 |
Geçerlik ve güvenirlik
|
|
11 |
Madde güçlük indeksi
Madde ayırt edicilik indeksi
Örnek testler ve uygulanan testler için SPSS de güvenirlik hesaplaması
|
|
12 |
Örnek testler ve uygulanan testler için SPSS de faktör analizi
t-testi (ayırtedicilik indeksi)
|
|
13 |
Alternatif değerlendirme yöntemleri: Portfolio oluşumu avantajları, sınırlılıkları ve puanlama
|
|
14 |
Kavram haritası, fen eğitiminde örnekleri, kullanımı, değerlendirme aracı olarak kullanımı
|
|
15 |
Proje değerlendirme
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|