1 |
Hemşirelik ve gelişim teorilerini kullanma bilgi ve yeteneği geliştirebilme
|
|
2 |
Hemşirelikte eğitim araştırma ve uygulama alanında kritik düşünme becerilerini kullanabilme.
|
|
3 |
Çocuklara yönelik bilimsel araştırma bulgularını klinik ortamda hemşireliğe uygulayabilme.
|
|
4 |
Gelişim kuramlarını kullanarak çocuğun gelişimini değerlendirebilme
|
|
5 |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri paylaşabilme
|
|
6 |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanına ilişkin bir sorunu bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme ve gerektiğinde uygulayabilme
|
|
7 |
Farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle çocuk sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanındaki bilgileri bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme
|
|
8 |
Çocuk sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
34 |
|
|
35 |
|
|
36 |
|
|
37 |
|
|
38 |
|
|
39 |
|
|
40 |
|
|
41 |
|
|
42 |
|
|
43 |
|
|
44 |
|
|
45 |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |