Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 Üçüncü Düzey KDE 812 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri -
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. SIRRI GÖKSEL TÜRKÖZÜ
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Yrd.Doç.Dr. Hatice Köroğlu Türközü, Prof.Dr. S. Göksel Türközü
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Prof.Dr. Jungsuk Yoo
Dersin Veriliş Şekli yüz yüze
Dersin Amacı Tez ile ilgili çalışma ve araştırmaları yapmak,sonuçları değerlendirmek,tez yazım kurallarına uygun bir biçimde tezi yazmak ve sözlü olarak sunumunu yapmak.
Dersin Tanımı Tez aşamasında olan doktora öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, konularla ilgili bilimsel yayınların taranması,takip edilmesi,tartışılması,toplanan verilerin değerlendirilmesi ve işlenmesi çalışmaları

Dersin İçeriği
1 Tez konusu belirlemek
2 Kaynak taramasında yardımcı olmak
3 Tezin amacını belirlemek
4 Tezin yöntemini belirlemek
5 Tezin sınırlılıklarını belirlemek
6 Yabancı kaynak taramasına yardımcı olmak
7 Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
8 Sınav haftası
9 Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
10 Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
11 Tezin sözlü sunumu
12 Tezin yazılı olarak sunumu
13 Düzeltmeler yapmak
14 Çeviri düzeltmeleri yapmak
15 -
16 -
17 -
18 -
19 -
20 -

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Bilimsel çalışma yapma yöntem ve teknikleri gelişir.
2 Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi gelişir.
3 Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi kazanır.
4 Bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
5 Çeviri becerisi gelişmektedir.
6 Korece Kaynak taraması konusunda yeterlilik kazanır
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Fizyoloji bilgisini üst düzeyde kullanarak fizyoloji ile ilgili hipotezleri kurma, çözme ve geliştirebilme.
2 Fizyoloji alanına yenilik getiren bir düşünce, bilimsel yöntem, tasarım veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve uygulamayı fizyoloji alanına uygulayabilme.
3 Fizyoloji ile ilgili özgün bir araştırma sürecini uygun teknolojileri kullanarak tasarlayabilme, uygulayabilme, sonuçlandırabilme ve yönetebilme.
4 Fizyoloji alanında en yeni bilgilere ulaşabilme ve bunları sistemli bir biçimde değerlendirebilme.
5 Fizyoloji alanında gerçekleştirdiği akademik çalışmaların sonuçlarını saygın yurtiçi ve yurtdışı akademik ortamlarda sunabilme ve yayınlayabilme
6 Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirebilme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarabilme.
7 Fizyoloji alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme
8 Kendi alanı, diğer tıp alanlarında çalışanlar ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü iletişim kurma, işbirliği yapma, görüşlerini savunabilme.
9 Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 2 26
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 13 26 338
Ödevler 5 26 130
Sunum / Seminer hazırlama 2 26 52
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 25 25
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 2 25 50
Toplam iş yükü     621
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 2 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı herhangi bir ders kitabı yoktur.
Yardımcı Kaynaklar Akademik Tez Yazma ile ilgili kaynaklar

Ders İle İlgili Dosyalar