| 
                        1 | 
                    
                        Yönetimin Biliminin temel amacını bilme,
                     | 
                
                
                    | 
                        2 | 
                    
                        Yönetim Fonksiyonları hakkında temel bilgilere sahip olma,
                     | 
                
                
                    | 
                        3 | 
                    
                        Kamu ve Özel yönetim ile ilgili temel bilgileri edinme,
                     | 
                
                
                    | 
                        4 | 
                    
                        başarılı bir spor yöneticisi olmak için gerekli altyapının edinimi,
                     | 
                
                
                    | 
                        5 | 
                    
                        Bilgi ve beceri ile donatılmış spor yöneticisi,
                     | 
                
                
                    | 
                        6 | 
                    
                        Yeterli Liderlik niteliklerini taşıyabilmek,
                     | 
                
                
                    | 
                        7 | 
                    
                        Bu yolları kullanarak insanları etkileyebilmek,
                     | 
                
                
                    | 
                        8 | 
                    
                        Uygun bir bürokrasi içerisinde doğru hareket edebilmek,
                     | 
                
                
                    | 
                        9 | 
                    
                        Spor yönetimi alanında analitik düşünebilme,
                     | 
                
                
                    | 
                        10 | 
                    
                        Spor Yönetimi ile ilgili bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme,
                     |