Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
MESLEKİ UYGULAMA İkinci Düzey TMU 301 5 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri -
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ AZİZ ŞATANA
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı PROF. DR. SATI UZUN, PROF. DR. ALİ İRFAN İLBAŞ, PROF. DR. MAHMUT KAPLAN, DOÇ. DR. ERMAN BEYZİ, DR. ÖĞR. ÜYESİ AZİZ ŞATANA, DR. ÖĞR. ÜYESİ HAMDİ ÖZAKTAN
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı ARAŞ.GÖR ONUR OKUMUŞ
Dersin Veriliş Şekli Uygulama+Teorik
Dersin Amacı Tarla Bitkileri Bölümü öğrencilerinin aldığı dersleri ile ilgili pratik bilgilere sahip olması için hem laboratuar çalışmaları hem de teknik geziler yaparak yerinde görmeyi sağlamaktır.
Dersin Tanımı Teorikte öğrenilen bilgilerin pratikte uygulanması

Dersin İçeriği
1 Bölüm ve laboratuvarlar hakkında genel bilgi
2 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
3 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
4 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
5 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
6 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
7 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
8 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
9 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
10 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
11 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
12 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
13 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
14 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
15 Tarla ve laboratuvar çalışmaları
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Problemi çözme kabiliyeti kazanırlar
2 Tek veya grup halinde çalışma kabiliyeti
3 Tek veya grup halinde çalışma kabiliyeti
4 Kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık Ziraat Mühendisliği problemlerinde kullanabilme becerisi
5
6
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Analiz metotlarının temellerini bilir
2 Spektroskopik metotları metotların temellerini öğrenir
3 Kalitatif analiz yapar
4 Kanlitatif analiz yapar
5 Kalitatif analizdeki problemleri çözer
6 Kantitatif analizdeki problemleri çözer
7 Analizde metot seçimi yapar
8 Analiz sonuçlarını değerlendirir
9 İlaç analizine karar verir.
10 Îyi laboratuar uygulamalarını bilir.
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 7 4 28
Arazi çalışması 7 4 28
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     56
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders İle İlgili Dosyalar