|
1 |
İlk ders, İngilizcede problem çözme metotlarından öğrencilerin fayda sağlamasına yardım etmek; karar verme, verimlilik, kolay iş akışı, iş ilişkileri gelişimi, promosyonel mesajlar ve dinleyici cevapları.
|
|
2 |
Her hangi bir dilde 4 ana beceri, Algılayıcı Beceriler, 1.Okuma 2.Dinleme. Üretken Beceriler 1.Konuşma 2.Yazma. Hepsi eşit derecede önemlidir, ve eğer verimli bir şekilde öğrenme yaklaşımı yapmak istiyorsak, günlük yaşama aktivitelerimize bu becerileri dahil etmeliyiz. Çoğunlukla bu becerilerden herhangi birine daha çok odaklanmak isteyeceğiz fakat diğerleriyle “birleşmiş” bir şekilde gerçekleştirmeliyiz.
|
|
3 |
Gıda Mühendisliği ile alakalı teknik raporlardaki karışıklıkların üstesinden gelme öğretilecektir.
|
|
4 |
Güçlü ve zayıf konuşmayı algılama, Endişeleri tanımlama ve çözme, Zayıf konuşmalardan kaçınma teknikleri, Soğukkanlılıkla yaklaşım, Grup sunumları için ipuçları
|
|
5 |
Güçlü ve zayıf konuşmayı algılama, Endişeleri tanımlama ve çözme, Zayıf konuşmalardan kaçınma teknikleri, Soğukkanlılıkla yaklaşım, Grup sunumları için ipuçları
|
|
6 |
Makalenin bölümlerini algılamak: Genel Bakış, Lab Raporunun bölümleri, yazmada genel ipuçları, zamanlar, tonlama ve terminoloji, aksiyon planı ve düzenli bir sıralama görünüşü elde etme
|
|
7 |
Güçlü ve zayıf konuşmayı algılama, Endişeleri tanımlama ve çözme, Zayıf konuşmalardan kaçınma teknikleri, Soğukkanlılıkla yaklaşım, Grup sunumları için ipuçları
|
|
8 |
Konulmuş bir hedefi başarmak ve daha fazlasını yapabilmek için takımın her bir elemanının kendine ait hedeflerini başardığından emin olmak gerekir.
|
|
9 |
Bu derste, katılımcılar insan kaynaklı bakteriyel kontaminasyon ve kontaminasyonun kontrolü hakkında bilgi sahibi olacaktır.
|
|
10 |
Bu dersin amacı, öğrencilerin yüksek yağ ve yüksek şeker içeren yiyeceklerden nasıl kaçınalacağını, her gün egzersiz yapılması gerektiğini, nasıl diyetlerine konsantre olacakları ve porsiyonlarını nasıl ayarlamalarını öğretmektir. Ayrıca Vücut Kütle İndeksinin, bazal ve aktif metabolizma hızlarının nasıl hesaplanacağını öğretilecektir.
11. İnsan sağlığına etki eden faktörler: Hisler ve İlişkiler? Finansal durum? Sağlık ve spor? Gıdaya ulaşılabilirlik? İş ve kariyer? Aile kaynaklı sosyal değerler? Çevre?
12. Katılımcılar bu derste gıda güvenlik kuralarını öğreneceklerdir:
– Gıda ve içeceklerdeki tağşişe karşı tüketicinin korunması
– Gıda hazırlamada Sanitasyon koşulları, Ambalajlama ve taşıma; tarım ilacı ve hormon kalıntıları; paketleme malzemeleri; gıda katkı malzemeleri; etkiketleme kuralları; tartım ve tartım yönetmelikleri
13. Japonlar, geleneksel ve modern metotların bilim ve teknoloji ile kombinasyonu ile gıda kalitesi
|