|
1 |
Çağdaş eğitim süreci ve insan yaşamında okulun önemi. Okulda ruh sağlığı, öğretmen öğrenci ilişkisi, insancı öğretmen anlayışı.
|
|
2 |
Çağdaş eğitim sürecinde öğrenci kişilik hizmetleri . Psikolojik danışma ve rehberliğin tanıtılması. Eğitimde rehberlik hizmetlerinin önemi
|
|
3 |
Rehberliğin anlamı, amacı. Rehberlik anlayışı. Rehberliğin temel ilkeleri
|
|
4 |
Eğitsel, ve kişisel rehberlik.
|
|
5 |
Rehberlikte yanlış anlayışlar, rehberlik hizmetlerinin temelleri
|
|
6 |
Meslek seçimi ve önemi,mesleki rehberlik
|
|
7 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık hizmet türleri
|
|
8 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık hizmet alanları
|
|
9 |
Rehberlik hizmetlerinde yaygın olarak kullanılan bireyi tanıma teknikleri, testler ve test dışı teknikler
|
|
10 |
Rehberlik hizmetlerinde yaygın olarak kullanılan bireyi tanıma teknikleri, testler ve test dışı teknikler (devam)
|
|
11 |
Okullarda rehberlik hizmetleri, organizasyonu, görev ve sorumluluklar
|
|
12 |
Okullarda rehberlik hizmetleri, organizasyonu, görev ve sorumluluklar (devam)
|
|
13 |
Okul rehberlik programlarının hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
|
|
14 |
Öğrencilerin bazı rehberlik gereksinimleriyle ilgili örnek rehberlik uygulamaları
|
|
15 |
Final Sınavı
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|