|
1 |
Dinlemenin birey ve toplum açısından önemi
|
|
2 |
Dinleme, duyma, işitme kavramları; dinleme becerisiyle ilgili temel kavramlar
|
|
3 |
Dinleme eğitimi ve dinleme eğitiminin amacı
|
|
4 |
Dinleme becerisinin fiziksel, bilişsel ve beyin bilimsel boyutları
|
|
5 |
Dinleme tür ve modelleri
|
|
6 |
Dinleme ve bürünsel farkındalık becerileri
|
|
7 |
Dinleme kusurları ve sözsüz iletişimle ilgili farkındalık becerileri
|
|
8 |
Ara sınav
|
|
9 |
Dinleme strateji, yöntem ve teknikleri
|
|
10 |
Dinleme eğitiminde ölçme ve değerlendirme
|
|
11 |
Dinleme eğitimine yönelik öğretim ortamları
|
|
12 |
Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda (1-8. Sınıflar) dinleme eğitimi
|
|
13 |
Dinleme eğitimiyle ilgili etkinlik tasarlama-1
|
|
14 |
Dinleme eğitimiyle ilgili etkinlik tasarlama-2
|
|
15 |
Dinleme eğitimiyle ilgili etkinlik uygulama-3
|
|
16 |
Dinleme eğitimiyle ilgili etkinlik uygulama-4
|
|
17 |
Yıl sonu sınavı
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|