Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 Üçüncü Düzey CEB 712 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Tez önerisinin yönetim kurulundan geçmiş olması gerekmektedir.
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı DOÇ. DR. BEHZAT ÇİMEN
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Pratik
Dersin Amacı Tez konusu ile ilgili temel pratik bilgiler vermektir
Dersin Tanımı Tez konusu ile ilgili pratik bilgilerin uygulanmasını kapsar.

Dersin İçeriği
1 Literatür tarama
2 Literatür tarama
3 Literatür tarama
4 Literatür tarama
5 Tez konusunda temel bilgiler
6 Tez konusunda temel bilgiler
7 Tez konusunda temel bilgiler
8 Tez konusunda temel bilgiler
9 Tezin yazılması ve verilerin yorumlanması hakkında temel bilgiler
10 Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması
11 Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması
12 Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması
13 Tezin yazılması hakkında temel bilgiler
14 Tezin yazılması hakkında temel bilgiler
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Öğrenciler laboratuvar cihazlarını kullanabilir.
2 Öğrenciler biyokimyasal analizleri yapabilir.
3
4
5
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Alan ile ilişkili teorik yaklaşımlara dair temel bir bilginin edinilmesi
2 Alan ile ilgili uygulamalara (pratiğe) yönelik temel bir bilginin edinilmesi
3 Teori ve pratikte dünya çapında meydana gelen gelişmelerin takip edilebilmesi
4 Ekip çalışması becerisinin kazanılması
5 İnisiyatif alma, kreatif çözümler geliştirebilme ve analitik düşünce yeteneğinin kazanılması
6 Alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
7 Bir yabancı dili kullanarak alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten yabancı kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
8 Alandaki çeşitli yazılımları ve/veya teknik ekipmanları kullanabilme yeteneğinin kazanılması
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 5 2 10
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 5 10 50
Ödevler 5 10 50
Sunum / Seminer hazırlama 5 10 50
Kısa sınavlar 2 2 4
Ara sınavlara hazırlık 1 20 20
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 2 2
Laboratuvar 14 10 140
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 14 20 280
Toplam iş yükü     620
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 14 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Konu ile ilgili güncel literatür takibi
Yardımcı Kaynaklar

Ders İle İlgili Dosyalar