|
1 |
Ders İçeriği Tanıtımı
|
|
2 |
Dil Öğrenmede Eğitsel Medya ve Teknoloji: Genel Bakış
|
|
3 |
Teknoloji Kullanımlarında Bakış Açısı. Bölüm 1 Slayt
|
|
4 |
Kuramdan Uygulamaya: Etkin Teknoloji Bütünleşmesinin Temelleri. Bölüm 2 Slayt
|
|
5 |
İkinci Dil Olarak Medya. Bölüm 2 Meskill
|
|
6 |
Medya Özellikleri,
Kültür Üzerine,
Sınıf İçerisinde,
Uygulanabilirlik. Bölüm 2 Meskill (Devamı)
|
|
7 |
21. Yüzyıl Öğretimi için Eğitim Yazılımı. Bölüm 3 Slayt
|
|
8 |
21. Yüzyıl Öğretimi için Teknolojik Araçlar: Temel Takım Bölüm 4 Slayt
|
|
9 |
Medya ve Teknolojilerin İlkeli Kullanımları: İletişimsel Dil Öğretimi, Medya ve Teknoloji
|
|
10 |
Ara Sınav
|
|
11 |
Dinleme: Teknolojiler Sayesinde Teknoloji Hakkında ve Etrafında Konuşma,
Dil Öğretimi ve Öğreniminde Dinlemenin Rolü,
Ticari Amaçla Üretilmiş İşitsel Malzemelere Karşı Özgün Malzemeler,
Dinleme: Sınıf Ötesi
|
|
12 |
Video: Ne? Niçin? Nasıl?.
Donanım,
Görsellik Edinimi: İletişimsel Edinim,
Sınıfta Video Kullanımı,
Sınıf İçinde ve Dışında Video
|
|
13 |
Dil Öğreniminde Bilgisayarlar: Yapılandırılmıştan Yapılandırmaya,
Bilgisayarlar ve Öğrenme: Kısa Tarihçesi,
Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi (BDDÖ),
Yazılım,
Bilgisayarlar Neleri Yapabilir Neleri Yapamaz?
İletişimsel Dil Öğretimi ve Bilgisayarlar
|
|
14 |
Bilgisayar İletişim Araçları,
Bilgisayarlar ve Yazma,
Uzaktan Öğrenim,
Çevrimiçi Öğrenmenin Bazı Toplumsal Sonuçları
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|