Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
SEMİNER Üçüncü Düzey ZBK 500 1 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. SÜMER HORUZ
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Bitki Koruma Öğretim üyeleri
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Bitki Koruma Öğretim üyeleri
Dersin Veriliş Şekli Örgün (yüz yüze)
Dersin Amacı Bu dersin alan öğrencilere seminer hazırlanması ve sunumu konusunda bilgi vermek hedeflenmektedir.
Dersin Tanımı Bu ders, anabilim dalı yüksek lisans öğrencilerinin ders döneminde verecekleri seminerle ilgili olarak yapılan çalışmaları kapsamaktadır

Dersin İçeriği
1 Konu belirlemek amacı ile ön hazırlık
2 Seminer konusunun belirlenmesi
3 Belirlenen konu ile ilgili literatür taranması
4 Belirlenen konu ile ilgili literatür taranması
5 Literatürlerin okunması ve danışmanla tartışma
6 Literatürlerin okunması ve danışmanla tartışma
7 Literatürlerin okunması ve danışmanla tartışma
8 Literatürlerin okunması ve danışmanla tartışma
9 Elde edilen bilgilerle rapor sunma (ödev, proje)
10 Elde edilen bilgilerle rapor sunma (ödev, proje)
11 Elde edilen bilgilerle rapor sunma (ödev, proje)
12 Seminerin hazırlanması (seminer metninin hazırlanması ve PPT sunusu)
13 Seminerin hazırlanması (seminer metninin hazırlanması ve PPT sunusu)
14 Seminerin hazırlanması (seminer metninin hazırlanması ve PPT sunusu)
15 Seminerin sunulması
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Literatür tarama yöntemlerini öğrenme
2 Yapılan veya derlenen bir çalışmanın seminer formatında nasıl hazırlanacağını öğrenme
3 Seminer sunumunu öğrenme
4 Kitaplardan, süreli yayınlardan ve internetten literatüre toplamayı öğrenir
5 Mevcut bilgisayar teknolojisi ve diğer teknik imkanlardan yararlanmayı öğrenirler.
6 Öğrenciler bilimsel toplantı kavramı ve kurallarını öğrenirler.
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 40 40
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     96
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 100 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Alanı ile ilgili literatür. Erciyes Üniversitesinin abone olduğu süreli yayınlar ve E-Kaynaklar
Yardımcı Kaynaklar Alanı ile ilgili literatür. Erciyes Üniversitesinin abone olduğu süreli yayınlar ve E-Kaynaklar

Ders İle İlgili Dosyalar