Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 3 Üçüncü Düzey TDE 813 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. NEVZAT ÖZKAN
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı DOÇ. DR. MÜMTAZ SARIÇİÇEK
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Pratik-Uygulama
Dersin Amacı Öğrencileri tez yazma ve hazırlama konusunda bilgilendirmek ve öğrencilerin tez çalışmalırını takip etmek ve denetlemek.
Dersin Tanımı Öğrencileri tez yazma ve hazırlama konusunda bilgilendirmek ve öğrencilerin tez çalışmalırını takip etmek ve denetlemektir.

Dersin İçeriği
1 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
2 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
3 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
4 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
5 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
6 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
7 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
8 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
9 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
10 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
11 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
12 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
13 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
14 Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlaması
2 Akademik dil ve metodoloji konularının kavranması
3 Tez çalışmasının kapsam, içerik ve hedeflerinin öğrenilmesi
4 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır
5 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır
6 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır
7 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır
8 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır
9 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır
10 Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 15 210
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 28 392
Toplam iş yükü     630
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Tezin mahiyetine yönelik temel kaynaklar
Yardımcı Kaynaklar Büyüköztürk, Şener, . "Bilimsel araştırma yöntemleri." Ankara: Pegem Akademi (2008). Sönmez, Veyse, and Füsun G. Alacapınar. Örneklendirilmiş bilimsel araştırma yöntemleri. Anı Yayıncılık, 2011.

Ders İle İlgili Dosyalar