|
1 |
Bir sistemi veya süreci tasarlayabilme; bu süreci ekonomik, çevre, sosyal, etik, iş güvenliği, işçi sağlığı ve imal edilebilirlik ve sürdürülebilirlik çerçevesinde yürütebilmesi
|
|
2 |
Deney kurma ve yürütme yeteneği ve veri analizi yapabilme yetisi kazandırmak
|
|
3 |
Disiplinler arası takım çalışmalarına katılabilme yeteneği kazandırılması
|
|
4 |
Mühendislik tekniğini, bilgisini ve araçlarını problem çözmek için kullanabilme
|
|
5 |
Tarım bilimleri, biyolojik sistemler ve doğal bilimlerle ilgili bilgi sahibi olunması
|
|
6 |
Öğrencilerin ilk yıldan itibaren konuları ile ilgili bilgisayar ve bilgi teknolojilerini kullanmaya yönlendirilmesi
|
|
7 |
VİZE
|
|
8 |
Öğrencilere, derslerde çeşitli konularda seminerler sundurularak, bilgiye ulaşma, bilgiyi derleme ve bir topluluk önünde sunabilme becerisinin kazandırılması
|
|
9 |
Tarımsal Yapılar konusunda proje yapabilmek ve uygulamak
|
|
10 |
Toprak ve su kaynakları konusunda proje yapabilmek ve uygulamak
|
|
11 |
Tarımda enerji sistemleri konusunda proje yapabilmek ve uygulamak
|
|
12 |
Tarımda Makine sistemleri konusunda proje yapabilmek ve uygulamak
|
|
13 |
TEKNİK GEZİ
|
|
14 |
FİNAL
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|