| 
                        1 | 
                    
                        İlaçların canlı vücudundaki farmakokinetik ve farmakodinamik özelliklerini betimleme
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        2 | 
                    
                        Hücrede ilaç hedefi molekülleri tanıma ve uyarı iletimindeki rollerini betimleme
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        3 | 
                    
                        Hücreler arası iletişimi sağlayan aracı molekülleri (nörotransmitterler, otakoidler, hormonlar) betimleme; bu moleküllerin etkilerini, etki mekanizmalarını kavrama ve ilaç hedefi olarak işlevlerini önerme
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        4 | 
                    
                        Farmakolojide kullanılan araştırma yöntemlerini tanıma, farmakolojik problemlerin çözümünde uygun yöntemleri seçme ve deneyleri tasarlama
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        5 | 
                    
                        Yayınlanmış bilimsel verileri çözümleme, yorumlama ve yargılama
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        6 | 
                    
                        Verileri ölçme-değerlendirme yöntemlerini tanıma ve bilimsel verilerin istatistiksel çözümlemesini düzenleme
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        7 | 
                    
                        Eğitimin biliminin temel kavramlarını tanımlama
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        8 | 
                    
                        Temel farmakolojik araştırmalarda iş gören alet ve gereçleri kullanma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        9 | 
                    
                        Deney hayvanlarına bakım, besleme ve ilaç uygulaması yapma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        10 | 
                    
                        Farmakolojide kullanılan araştırma yöntemlerinden en az ikisini; uygun nitelikte, sürede ve ekonomik şekilde yürütme.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        11 | 
                    
                        Yayınlanmış bilimsel verilere ulaşma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        12 | 
                    
                        Bilimsel sunu yapma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        13 | 
                    
                        Bilimsel yayın yazma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        14 | 
                    
                        Farmakolojideki problemlerin çözümünde, bilimsel yöntemlerin gücünü anlama ve benimseme
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        15 | 
                    
                        Bilimsel araştırmalarda etik değerlere uyma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        16 | 
                    
                        İyi Laboratuar Uygulamaları” klavuzlarına uygun şekilde çalışma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        17 | 
                    
                        Bilimsel araştırmalarda ekip çalışması anlayışını kazanma
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        18 | 
                    
                        İnsan ilişkilerinde doğru, dürüst ve tutarlı davranışlar sergileme
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        19 | 
                    
                        Bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izlemek ve mesleki uygulamalardaki değişimlere uyum sağlamak için; sürekli bir biçimde yeni bilgilere ulaşma alışkanlığı edinme
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        20 | 
                    
                        Yaşam boyu kendi kendine öğrenmenin önemini kavrama
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        21 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        22 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        23 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        24 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        25 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        26 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        27 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        28 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        29 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        30 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        31 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        32 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        33 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        34 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        35 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        36 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        37 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        38 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        39 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        40 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        41 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        42 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        43 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        44 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        45 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |