|
1 |
Temel seviyede gramer konularını öğretmek ve öğrencilerin bunları doğal bir ortamda kullanmalarını sağlamak,
|
|
2 |
Temel Seviyede de olsa öğrencilerde temel bir dil bilinci geliştirmek,
|
|
3 |
Öğrencileri, öğrendikleri yeni yapı ve kelimeleri yeni ortam ve durumlara uyarlamaları konusunda onları teşvik etmek,
|
|
4 |
Öğrencileri Temel Seviyede de olsa kendilerini özellikle ikili iletişimde rahat ve güvenle ifade edebilecekleri bir seviyeye getirmek,
|
|
5 |
Öğrencilere Temel Seviyede de olsa kendi alanlarıyla ilgili metinleri takip edebilecek, bunları anlayabilecek ve yorumlayabilecek bir temel bilgi ve beceri kazandırmak,
|
|
6 |
Dört beceriyi eşit seviyede geliştirmeye çalışmak.
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|