|
Ders kitabı
|
Popüler Kültür ve İletişim, Korkmaz Alemdar, İrfan Erdoğan, Erk Yayınları, 2005, Ankara. Medya ve Popüler Kültür, Filiz Aydoğan, Mediacat Yayınları, İstanbul.
|
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Adorno, Theodor (2007). Kültür Endüstrisi. Çev., Mustafa Tüzel, Nihat Ülner ve Elçin Gen. İstanbul: İletişim. Aydoğan, Filiz (2003) Medya ve Popüler Kültür, İstanbul: Mediacat Yayınları Barbier, Frédéric ve Catherine Bertho Lavenir (2001). Diderot’dan İnternet’e Medya Tarihi. Çev., Kerem Eksen. İstanbul: Okuyan Us. Baudrillard, Jean (2009). Gösterge Ekonomi Politiği Hakkında Bir Eleştiri, Çev. Oğuz Adanır, Boğaziçi Üniversitesi Yayınevi, İstanbul. Berger, John (2010). Görme Biçimleri. Çev. Yurdanur Salman, İstanbul, Metis Yayınları. Fiske, John (1999). Popüler Kültürü Anlamak. Çev., S. İrvan. Ankara: Ark Yay. Kellner, Douglas. (2010). Medya Gösterisi. Çev., Zeynep Paşalı. İstanbul: Açılım. Postman, Neil (2010). Televizyon Öldüren Eğlence: Gösteri Çağında Kamusal Söylem. Çev., Osman Akınhay. İstanbul: Ayrıntı. Simmel, Georg (2009). Bireysellik ve Kültür. Çev., Tuncay Birkan. İstanbul: Metis. Türkoğlu, Nurçay (2010). Medya ve Kültür. İstanbul: Urban. Williams, Raymond (1993). Kültür. Çev., Suavi Aydın. Ankara: İmge.
|